שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט יגיע לדיון חובה: "מדינת טרור בלב ישראל"
לאחר 40 חתימות
בבקשה לדיון מטעם מפלגת 'הציונות הדתית' נכתב, מאז הקמת ממשלת בנט – עבאס חודש התהליך המדיני עם הרשות הפלסטינית. את הדיון יזם סמוטריץ'
נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ראש הממשלה בנט יגיע מחר (ב') לדיון '40 חתימות' שיזם ח"כ בצלאל סמוטריץ' במליאת הכנסת, בנושא שצפוי לגרום לו מבוכה 'חידוש התהליך המדיני להקמת מדינת טרור בלב ארץ ישראל'.

בבקשה לדיון מטעם מפלגת 'הציונות הדתית' נכתב, מאז הקמת ממשלת בנט – עבאס חודש התהליך המדיני עם הרשות הפלסטינית. שר החוץ וראש הממשלה החליפי הציג תוכנית מדינית בה הוא פורס את אבני הדרך לחידוש התהליך המדיני להקמת מדינת טרור בלב ארץ ישראל, והוא מקדם את התכנית מול מנהיגים זרים, ללא כל התנגדות מצד שותפו בנט.

שרים בכירים וחברי קואליציה נפגשו עם ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן במטרה לחדש את התהליך המדיני ולהחזיר את הרעיון המסוכן של חלוקת הארץ. מאז הקמת הממשלה אישרה הממשלה מחוות כספיות נדיבות במטרה לחזק את הרשות הפלסטינית, כסף שיעבור לתשלום משכורות מחבלים.

ההתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון לא הוסדרה למרות הבטחה מפורשת של ראש הממשלה להסדיר אותה בישיבת הממשלה הראשונה בראשותו, וזאת בזמן שבמקביל המאחזים הבדואים בנגב כן מוסדרים, ועשרות אלפי בתים בלתי חוקיים בגליל, בואדי ערה ובירושלים יחוברו לחשמל רק משום שהם נבנו ע"י ערבים, תוך הפיכת חוק התכנון והבניה לחוק הבניה והתכנון.

כמו כן, הממשלה מפקירה לחלוטין את המערכה על שטחי C, וגם התקנים שהוקצו למערכה זו בהתאם להסכם הקואליציוני – נשאבו לתפקידים אחרים. מידי יום הרשות הפלסטינית כובשת את השטח וישראל נסוגה ממנו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים