שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט ימנה את יאיר פינס למנכ"ל משרד רה"מ
האיש של ליצמן
עם השלמת הליך המינוי, הוא יובא לאישור הממשלה בהקדם האפשרי. לפני כשנה מונה למנכ"ל משרד הבינוי והשיכון על ידי השר דאז יעקב ליצמן
תגיות:
יאיר פינס | צילום: ועידת הנדל"ן הלאומית של מקור ראשון.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, הודיע היום (ד') על מינויו של יאיר פינס לתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה. פינס (41), מכהן בתפקידו הנוכחי כמנכ"ל משרד הבינוי והשיכון. הוא החל דרכו באגף התקציבים שבמשרד האוצר, בהמשך שימש כמשנה למנהל רשות מקרקעי ישראל. עם השלמת הליך המינוי, הנ"ל יובא לאישור הממשלה בהקדם האפשרי.

פינס למד בישיבת הר עציון, ובהמשך השלים תואר ראשון בכלכלה ובחשבונאות ותואר שני במשפטים, שניהם מאוניברסיטת בר-אילן. היה סגן הממונה על התקציבים בתחומי החינוך, בריאות, רווחה ותעסוקה באגף התקציבים של משרד האוצר. בהמשך ריכז את תחומי המקרקעין והתכנון ברשות וכיהן כנציג האוצר במועצת מקרקעי ישראל ובמועצה הארצית לתכנון ולבנייה. בנובמבר 2017 מונה לסגנו של מנהל רשות מקרקעי ישראל – עדיאל שמרון.

ב-2019 עבר להתגורר בארצות הברית, לצורך שנת לימודים בבית הספר קנדי למדיניות ציבורית באוניברסיטת הרווארד בבוסטון. שם הוא היה עמית מחקר במרכז לממשל ועסקים, עסק בין השאר במדיניות מקרקעין ודיור בר השגה וערך מחקר שנועד לבחון את השלכות תוכנית מחיר למשתכן.

ב-14 ביוני 2020 מונה למנכ”ל משרד הבינוי והשיכון על ידי השר דאז יעקב ליצמן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים