שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » בנט יציג לביידן תוכנית לבלימת הגרעין האיראני
ביקור מדיני
בהצהרה לתקשורת לפני עלייתו למטוס, אמר בנט: "אני מתכוון לשתף את הנשיא ביידן בידע ובתובנות שאנחנו צוברים במבצע ההתחסנות השלישי פה, במדינת ישראל"
רה"מ בנט | צילום: אבי אוחיון /לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, יצא היום (שלישי), לביקורו המדיני הראשון בוושינגטון, בהזמנת נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן. לפני עלייתו למטוס, אמר רה"מ בנט: "אני יוצא עכשיו לוושינגטון כדי לפגוש את נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, ידיד ותיק וידיד אמת של מדינת ישראל. ביום רביעי אני מתכוון לפגוש גם את צמרת הממשל, כולל מזכיר המדינה ומזכיר ההגנה".

"יש ממשל חדש בארה"ב וממשלה חדשה בישראל, ואני מביא איתי מירושלים רוח חדשה של שיתוף פעולה, וזו נשענת על קשר מיוחד וארוך שנים בין שתי המדינות. אנחנו נטפל בהרבה חזיתות, בראשן החזית האיראנית, ובמיוחד קפיצת המדרגה בשנתיים-שלוש האחרונות בתכנית הגרעין האיראנית. נדבר במיוחד על התכניות לבלימת תכנית זו".

"נטפל גם במספר פעולות לביצור העליונות הצבאית הישראלית. לצד זה, נעסוק גם בתחומי הכלכלה, ההיי-טק, החדשנות, משבר האקלים שמטריד את כולנו, וכמובן – המאבק בקורונה. אני מתכוון לשתף את הנשיא ביידן בידע ובתובנות שאנחנו צוברים במבצע ההתחסנות השלישי פה, במדינת ישראל, שאני שמח שכבר חצתה את רף מיליון וחצי המתחסנים".

"נדמה לי שכשאני אעלה על המטוס, אני משאיר אחריי ישראל עם ניצני תקווה של התייצבות במאבק נגד זן הדלתא. אין לי ספק שהרוח החדשה, של שיתוף הפעולה, מניבה ותמשיך להניב למדינת ישראל ולביטחונה הישגים גדולים".

משתתפים בפמליית ראש הממשלה: ראש המטה לביטחון לאומי (מל"ל), מזכיר הממשלה, ראש הסגל של רה"מ, המזכיר הצבאי לרה"מ, היועצת המדינית ובכירים נוספים.

כזכור, אמש צוטט גורם מדיני בכלי התקשורת כשהוא טוען שהממשלה הנוכחית קיבלה בירושה את נושא הגרעין באיראן במצב מתקדם, זאת בעקבות ההזנחה של הממשלה הקודמת. בליכוד הגיבו על כך בסרטון בו נשמע בנט משבח את הפעולות של נתניהו בנושא הגרעין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים