שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט: "ישראל אינה מחויבת להסכמים בוינה"
האיום האיראני
עוד אמר בנט: "בנוגע לשיחות בווינה, שיחות הגרעין – אנחנו בהחלט מוטרדים. חשוב לי לומר ולהבהיר פה בצורה שלא משתמעת לשתי פנים: ישראל איננה צד להסכמים"
בנט בדבריו. תמונת אילוסטרציה | צילום: בן פרץ/ לע"מ

ראש הממשלה, ח"כ נפתלי בנט התארח הבוקר (ב') בפעם הראשונה בועדת חוץ ובטחון בכנסת כשהוא מתייחס לסוגיית איראן: "ישראל איננה מחויבת למה שיירשם בהסכמים אם הם ייחתמו".

בנט פתח את דבריו ואמר: "תודה רבה ליו"ר הוועדה, ח"כ רם בן ברק, ולכל חברי הוועדה. אני שמח להיות כאן, אני רואה חשיבות גדולה לפיקוח פרלמנטרי של הכנסת על עבודת הממשלה בכל התחומים, וכמובן בקודש הקודשים – שזה הביטחון הלאומי הישראלי.

מצב הביטחון הלאומי של ישראל הוא טוב ונמצא במגמת התחזקות, עם לא מעט אתגרים שנפרט מאוחר יותר.

החשיבות המרכזית השנה היא בייצוב המערכת הישראלית. המערכת הישראלית הייתה בסחרור של מספר שנים, מה שפגע פגיעה חמורה בביטחון הלאומי הישראלי, על כל מימדיו.

ייצבנו את המערכת, העברנו תקציב, כלכלת ישראל איתנה ונמצאת בצמיחה של כ-7% בזכות המדיניות שלנו נגד סגרים, מה שאפשר לכלכלה לחזור לעצמה.

בזכות הצמיחה הזו אנחנו לוקחים לא מעט כסף ומשקיעים בהתעצמות ביטחונית של צה"ל וכלל מערכת הביטחון, הייתי אומר התעצמות שלא ראינו שנים. ההתעצמות הזו חשובה לקיומנו, ואני מאוד שמח עליה ונחוש להשלים אותה מהר.

בראש רשימת האתגרים שלנו ניצבת איראן. איראן היא ראש התמנון שמשגר לעברנו, לכל גבולותינו, יריבים ו׳פרוקסים׳ וזרועות שלה. אנחנו מתמודדים יומם וליל מול איראן ומול גרורותיה. אנחנו עושים פה שינוי של מעבר לתפיסה של מתקפה רציפה ולא רק מגננה רציפה.

בנוגע לשיחות בווינה, שיחות הגרעין – אנחנו בהחלט מוטרדים. חשוב לי לומר ולהבהיר פה בצורה שלא משתמעת לשתי פנים: ישראל איננה צד להסכמים, ישראל איננה מחויבת למה שיירשם בהסכמים אם הם ייחתמו, וישראל תמשיך לשמור על חופש פעולה מלא בכל מקום ובכל זמן בלי מגבלות". סיים בנט.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים