שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » בנט: "כוחותינו פעלו לסכל פיגועים בטווח המיידי"
מתייחס לאירועים
דובר חמאס: "דמם של השאהידים ימשיך להיות הדלק של ההתנגדות והמאבק בכובש הציוני. מותם הוא תוצאה של שיתוף הפעולה הביטחוני בין הרשות הפלסטינית לבין הכובש"
מעצר מחבל | צילום: דובר צה"ל

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס הבוקר (א') למבצע המעצרים הנרחב שהתרחש הלילה באיו"ש  באזור ג'נין, בהם נהרגו לפחות ארבעה מחבלים מאש צה"ל.

"כוחות הביטחון פעלו הלילה ביהודה ושומרון כנגד מחבלי חמאס שעמדו להוציא לפועל פיגועי טרור בטווח הזמן המיידי. החיילים והמפקדים בשטח פעלו כמצופה מהם, חתרו למגע ואנו מגבים אותם באופן מלא", אמר בנט.

גם דובר החמאס, עבד אל-לטיף אלקנוע, התייחס לאירועים: "דמם של השאהידים של ירושלים וג'נין ימשיך להיות הדלק של ההתנגדות והמאבק בכובש הציוני. מותם הוא תוצאה של שיתוף הפעולה הביטחוני בין הרשות הפלסטינית לבין הכובש, ופרי הנורמליזציה שיצרו פגישותיו של אבו מאזן עם השרים הציוניים", אמר.

"האפשרות הטובה ביותר היא להתעמת חזיתית עם הכובש ולכפות עליו להפסיק את פשעיו, ולשם כך יש להפסיק את התיאום הביטחוני עמו", הוסיף.

בתוך כך, פורסמו שמם של שניים מהמחבלים שנהרגו הלילה: אוסמה סובוח' בן ה-22, ואחמד זרהן. מחבלי החמאס שנעצרו או נהרגו הלילה מוכרים במערכת הביטחון כפעילים של הזרוע הצבאית שתכננו להוציא אל הפועל פיגוע משמעותי בטווח הזמן המיידי.

כזכור, חילופי אש כבדים נרשמו הלילה במסגרת פעילות של צה"ל באזור הכפר בורוקין שבאזור ג'נין. חמושים פלסטינים פתחו בירי לעבר חיילי צה"ל במהלך מעצרים שביצעו באזור. בסך הכל נהרגו ארבעה מחבלים באירועים השונים שהתרחשו הלילה באזור.

דובר צה"ל, תא"ל רן כוכב, התייחס לאירועי הלילה, ואמר כי מדובר בחמישה אירועים נפרדים הקשורים לאותה פרשיה ולתשתית חמאס שצה"ל נמצא במרדף אחריה ימים ארוכים.

לפי תא"ל כוכב, בלילה לפני חצות יצאה יחידת דובדבן במהלך מבצע מעצרים ללכידת מחבל חמוש בעיר ג'נין, והמבצע הזה מסתיים ללא נפגעים, כשהמחבל החמוש ונשקו בידי צה"ל לאחר שנעצר ללא חילופי אש.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים