שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "בנט מוליך שולל את הציבור, הונאת המאה"
נתניהו במתקפה
רה"מ לא מתייאש: "מייד עם סיום המנדט של לפיד אפשר להקים ממשלת ימין". בפנייה לחברי ימינה: "מי שנבחר בקולות הימין ויש לו מצפון ודרך, אל תקימו ממשלת שמאל"
בנימין נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (ראשון) את יו"ר יו"ר ימינה נפתלי בנט בתגובה להחלטתו להקים ממשלה עם לפיד: "שמעתי את בנט, לצערי הוא שוב הוליך שולל את הציבור. אותם שקרים, סיסמאות נבובות וחלולות על שנאה ופילוג למי שנותן את ידו לשנאה ופילוג", אמר נתניהו.

"הוא אמר לפני הבחירות שלא יאפשר ללפיד להיות רה"מ גם לא ברוטציה. הוא אמר במערכת הבחירות שלא יהפוך את לפיד לרה"מ כי הוא איש ימין וזה נוגד את ערכיו ולערכיו יש משקל. נפתלי, לערכים שלך אין משקל נוצה. אין אדם אחד בארץ שהיה מצביע עבורך אם היה יודע מה אתה הולך לעשות".

נתניהו התייחס להחלטת בנט בעת מבצע "שומר החומות" כי לא ילך לממשלת השינוי, ואמר: "כשהוא הוריד את ממשלת השמאל מעל לפרק, האם אז לא הייתה סכנת בחירות? היא הייתה קיימת אז בדיוק באותה מידה. מה השתנה? התשובה, כלום".

"עכשיו מתברר שמה שבנט אמר תוך כדי מערכת הבחירות ותוך כדי מערכת הלחימה אלה היו דברי סרק שנועדו לרמות את בוחרי הימין ולקחת את הקולות ולהעביר אותם שמאלה. אני אומר לכם הערב את האמת: במקום להקים ממשלת שמאל למדינה ישראל, מיד אחרי המנדט של לפיד, אפשר להקים ממשלת ימין טובה", הוסיף.

"לבנט אכפת רק מעצמו. הוא רוצה להיות ראש ממשלה לשנתיים ולא מספיקה לו שנה אחת. במקום להקים ממשלת שמאל מסוכנת, אפשר להקים ממשלת ימין טובה", הבהיר. "דרך אחת – לא שגרתית ומרחיקת לכת – שסער יכהן ראשון כראש ממשלה, אני אחריו – ובנט אחריי. ראשי סיעות הימין ואני הסכמנו לכך, למרות שזה מאוד לא שגרתי ומעוות, כי לתת ראשות ממשלה למי שיש לו שישה מנדטים זה דבר מעוות, אבל האפשרות של ממשלת שמאל היא פחות טובה".

"חברי כנסת נוספים מוכנים להצטרף לממשלת ימין והם אומרים לנו שיסתיים המנדט של לפיד ולא תקום ממשלת שמאל הם יבואו לממשלת ימין. אם לא תקום ממשלת שמאל תקום בוודאות ממשלת ימין. אני קורא לכל מי שנבחר בקולות הימין. למי שיש לו מצפון ודרך. אל תקימו ממשלת שמאל. זו סכנה לביטחון ישראל. אם תקום בעוד כמה ימים ממשלה, בישיבת הקבינט הביטחוני ישבו לפיד, הורוביץ, מיכאלי וזנדברג. תחשבו מה זה יעשה להרתעה. מי יגיד מה לעשות נגד איראן ובעזה?"

"מה יאמרו במסדרונות הממשל בוושינגטון? הם יעמדו נגד איראן? הרי הם תומכים בהסכם הגרעין המסוכן הזה. הם יילחמו בחמאס? הם תלויים בטיבי ובעודה. הורוביץ אמר שאפשר לחקור את חיילנו ומיכאלי קראה לא לשלוח חיילים לצבא. ומי יסלול כבישים ביו"ש, מיכאלי? עוד הונאה כל כך מגוחכת, עוד מכבסת מילים".

"ועוד הונאה מגוחכת – הם קוראים לזה ממשלת אחדות", הבהיר נתניהו. "ממשלה עם 40 מנדטים של שמאל ושמאל קשה, עם עלה תאנה של קולות ימין שעברו לשמאל. איך ממשלת אחדות כשהם מדירים 52 מנדטים של ימין אמיתי. הם קוראים לזה ממשלת ריפוי. ריפוי של מי? שני מיליון בוחרים הם מחלה שצריך לרפא? איזו שנאה, איזו התנשאות. הם קוראים לזה דמוקרטיה. הם זוממים להעביר חוקים פרסונליים נגדי מחשש שאני אנצח בבחירות. דמוקרטיה של חוקי אירן, סוריה וצפון קוריאה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים