שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט מזמין את נתניהו ל"עימות על מהות"
צפו
הליכוד פרסם סרטון נגד בנט: "צריך את השמאל והערבים". יו"ר ימינה קרא לרה"מ להתייצב לעימות, בו כל אחד מהם יציג את התוכנית להתמודדות עם המשבר
נפתלי בנט ובנימין נתניהו | צילום: אתר הכנסת
צילום: אריאל זנדברג

יו"ר ימינה נפתלי בנט הזמין היום (ה') את ראש הממשלה בנימין נתניהו לעימות "על מהות", לאחר שהליכוד החל במתקפה עליו והזהיר כי בנט לא ימליץ על נתניהו. גורם בליכוד בתגובה לבנט: ״בנט על 10 מנדטים בסקרים, שיתעמת עם גדעון״.

"בנט קשר את גורלו ללפיד והתחייב לא להמליץ על נתניהו", נטען בסרטון הליכוד, אף שבנט מסרב לומר באיזו ממשלה יישב ולא פסל את נתניהו. "הצבעה לאחד מהצמד בנט-גדעון היא הצבעה לממשלת שמאל בראשות לפיד", אמרו בסרטון הליכוד. "רק ליכוד גדול יביא ממשלת ימין על מלא".

בנט, שמגדיר את עצמו כמועמד לראשות הממשלה, אמר: "אדוני ראש הממשלה. לפני שעה קלה פרסמת סרטון די טיפוסי שבו אתה אומר שאני אלך עם השמאל, עם הערבים, וכל הדברים הרגילים שאתה אומר לפני הבחירות".

"אבל את אזרחי ישראל זה לא מעניין כרגע. מה שמעניין את הציבור הישראלי שנמצא בכאב נורא, זה איך הם יוצאים מהכאוס. מעל 5,000 ישראלים נהרגו. הפרנסה של מיליוני ישראלים נמצאת בסכנה. לכן, אני מציע שנוותר הפעם על הסרטונים המיותרים האלה".

"אני מזמין אותך לעימות פתוח, שבו כל אחד יציג את התוכנית שלו להתמודדות עם המשבר. אתה תציג את התוכנית שלך, איך למגר את הקורונה ואיך לשקם את הכלכלה, ואני אציג את התוכנית שלי, איך מייצרים 400,000 מקומות עבודה ומנצחים את הקורונה. הציבור יחליט", דברי בנט.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים