שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » בנט מינה בכיר מוסד לשעבר לראש המל"ל
במקום בן שבת
ד"ר איל חולתא כיהן בשורה של תפקידים ניהוליים בכירים במוסד, בהם ראש האגף לתכנון אסטרטגי ומדיניות וראש אגף הטכנולוגיה. הוא זכה בפרס בטחון ישראל
איל חולתא ונפתלי בנט | צילום: באדיבות המצלם, שגרירות ארה"ב

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע היום (ראשון) על מינויו של ד"ר איל חולתא לתפקיד היועץ לביטחון לאומי וראש המטה לביטחון לאומי (מל"ל). עם אישור הממשלה את המינוי, ייכנס ד"ר חולתא לתפקידו ויקיים חפיפה סדורה עם ראש המל"ל היוצא, מאיר בן שבת.

חולתא כיהן בשורה של תפקידים ניהוליים בכירים במוסד, בהם ראש האגף לתכנון אסטרטגי ומדיניות וראש אגף הטכנולוגיה. במסגרת תפקידיו אלו היה אמון על קידום קשרים מדיניים אסטרטגיים אשר חיוניים למדינת ישראל וביטחונה, וכן על פיתוח מענים טכנולוגיים לצרכי הארגון, בחזית רחבה של תחומים. במהלך שירותו במוסד, שארך 23 שנים, זכה איל בפרס בטחון ישראל.

חולתא (45), נשוי ואב לשלושה, תושב כפר סבא, בעל דוקטורט בפיזיקה מאוניברסיטת ת"א ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הארוורד, בוגר תכנית 'תלפיות' של צה"ל להכשרת מנהיגות טכנולוגית באוניברסיטה העברית.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "לאור ניסיונו ארוך השנים, ביצועיו והבנתו את האתגרים האסטרטגיים של מדינת ישראל במישור הביטחוני והמדיני, בחר רה"מ בנט למנותו לתפקיד היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים