שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בנט מתנצל: "החלפת השמות – בתום לב"
בעקבות הביקורת
בנט כתב: "ההחלפה בין שמו של בראל לבין שם אביו קרתה בתום לב, ואני מבקש להתנצל על כך מעומק ליבי. אין מילים לתאר את הכאב והקושי שהמשפחה עוברת ברגעים אלה"
נפתלי בנט | צילום: אתר הכנסת

ראש הממשלה נפתלי בנט פרסם התנצלות על כך שטעה בשמו של החייל שנפצע בגבול עזה בראל חדריה שמואלי במהלך השיחה עם אביו, "זה היה בתום לב", כתב.

ראש ההמשלה כתב: "הלוחם בראל חדריה שמואלי נפצע קשה בתקרית בגבול עזה, ויחד עם כל עם ישראל אני מתפלל לרפואתו. התקשרתי אתמול ליוסי, אביו של בראל, מתוך דאגה כנה לבריאותו של בראל ועל מנת לחזק את ההורים ברגע כל כך קשה בחייהם. יוסי הביע בפני כעס ותסכול טבעיים, ואני מחבק אותו ואת משפחתו".

בנט הוסיף וכתב: "ההחלפה בין שמו של בראל לבין שם אביו קרתה בתום לב, ואני מבקש להתנצל על כך מעומק ליבי. אין מילים לתאר את הכאב והקושי שהמשפחה עוברת ברגעים אלה. חיילי צה"ל ולוחמיו, בוודאי בני משפחותיהם, יקרים לליבי מאז ומתמיד, וכך ימשיכו להיות. זהו קודש הקודשים. אני מבקש לשלוח פעם נוספת חיזוק ותמיכה למשפחה בשעה קשה זו, ומצר על כך שנפגעה. עם ישראל כולו נושא תפילה להחלמתו של בראל".

כזכור בשעות הבוקר שוחח ראש הממשלה עם אביו של החייל ודרש בשלומו.

בשיחה אביו של הלוחם הטיח בראש הממשלה: "מדוע יש את המחדלים האלו? אתה יודע ראש הממשלה, לא לירות, כן לירות, לקבל פקודה, מה זה?", אמר האב. "מה אתה מפחד? לא יודע לקבל החלטות? תתעורר. ממי אתה מפחד? מעבאס? אתה פחדן, תעשו משהו", הפציר בו אביו של בראל.

רגע של מבוכה לראש הממשלה נרשם במהלך השיחה כששאל בנט: "אני רוצה לדעת כרגע איפה יוסי מאושפז", ואביו מיהר לתקן: "בראל", והטיח בראש הממשלה "תבוא תבקר את החייל שלך, כבוד ראש הממשלה הנחמד, עוד מעט תשכחו אותו. הילדים שלנו הולכים, תתעוררו, תיקח אחריות ותתעורר".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים