שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בנט: "נבוא חשבון עם מי שפוגע בלוחמים שלנו"
בישיבת הממשלה
בנט: "אני יוצא לפגישה עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, מכיוון שהתזמון חשוב מאוד, אנחנו בנקודה קריטית ביחס לאיראן, אני אומר לנשיא ביידן שזה הזמן לבלום אותה"
ראש הממשלה נפתלי בנט בדיוני התקציב בממשלה | צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
רה"מ בנט בישיבת הממשלה |
צילום: איתי בית און/ לע"מ, סאונד: ניר שרף/ לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס הבוקר (א') בפתח ישיבת הממשלה להסלמה אתמול בגבול רצועת עזה ולפציעתו באורח קשה של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי. "נבוא חשבון עם מי שפוגע בלוחמים ובאזרחים שלנו", אמר בנט.

ראש הממשלה הוסיף: "אני רוצה לשלוח איחולי החלמה מהירה ותפילה לרפואתו של חדריה שמואלי שנפצע מירי מחבל על הגדר ברצועה עזה. במהלך הלילה צה"ל הגיב בתקיפה רחבה למדי ברצועה. בשבוע שעבר קיימתי הערכת מצב באוגדת עזה עם שר הביטחון והרמטכ"ל אביב כוכבי, ואני יכול לדווח לכם שצה"ל, פיקוד דרום ואוגדת עזה ערוכים ומוכנים לכל תרחיש".

על ביקורו השבוע בוושינגטון הוסיף ראש הממשלה בנט: "אני יוצא לפגישה עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. אנחנו נוסעים במתכונת מצומצמת בגלל הקורונה שעולה גם שם, אבל התזמון חשוב מאוד כיוון שאנחנו בנקודה קריטית ביחס לאיראן. היא מתקדמת בהעשרת אורניום וקיצרה משמעותית את פרק הזמן שדרוש לה לצבור את החומר הנדרש לפצצה גרעינית אחת. ירשנו מצב לא פשוט".

בנט המשיך ואמר: "איראן מתנהגת בצורה בריונית ואגרסיבית בכל האזור. אני אומר לנשיא ביידן שזה הזמן לבלום אותה, לעצור את הדבר הזה ולא לתת חבל הצלה בדמות כניסה מחדש להסכם גרעין שכבר פג התוקף שלו. נציג תוכנית סדורה שבנינו בחודשיים האחרונים לבלימת האיראנים גם בממד הגרעיני וגם בממד התוקפנות האזורית".

בנט הוסיף: "כשנחזור נארח בישיבת הממשלה את קנצלרית גרמניה, ואסע לפגוש את נשיא מצרים א-סיסי שהזמין אותנו במטרה להדק ולהרחיב יחסים בין המדינות באזור. אנחנו במגמה מאוד חיובית גם עם ירדן, אחרי שנים שהיינו במצב משברי מולה. אגב, סתם, לא הייתה הצדקה למשבר. כל זה כדי שביחד נבנה קואליציה לבלימת האסלאם הקיצוני והאיראני".

עוד אמר בנט: "אני רוצה לשתף אתכם בשיחה עם מנהגי עולם, קיימתי 3,4 שיחות כאלה בשבוע מדברים אבל כשעולה נושא הקורונה הם נדרכים והשיחה גולשת לעוד חצי שעה כי זה מה שמעסיק אותם – הם רוצים ללמוד מאיתנו".

ראש הממשלה בנט על היחסים עם ירדן: "אנחנו במגמה מאוד חיובית, אחרי שנים שהיינו במצב משברי מול ירדן. אגב סתם, בלי שום סיבה, מילא משבר כי נלחמת על אינטרס לאומי. לא הייתה הצדקה למשבר, להפך, זה פגע באינטרס הלאומי ובגלל המשבר המיותר הזה איבדנו את נהריים וצופר".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים