שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בנט נכנע לשמאל – כוחות הבטחון הרסו בתים בחומש
דיבורים לחוד
ישיבת חומש: "פרס לטרור – המחבלים משיגים את מטרתם באמצעות קבלן הביצוע – ממשלת ישראל"

כוחות משטרה, מג"ב וצבא החלו בשעות הבוקר המוקדמות להרוס את בתי המשפחות, ומבנים נוספים ביישוב חומש. הכוחות החלו בהרס 2 בתי משפחות ביישוב וכן מבנה המשמש כפנימייה לבחורי הישיבה.

מישיבת חומש נמסר "פרס לטרור. אין מילים. לצערנו אנו רואים כי ממשלת ישראל החליטה בעקבות הפיגוע בו נרצח יהודה דימטמן הי"ד, להוריד את הישיבה בחומש, המחבלים משיגים את מטרתם באמצעות קבלן הביצוע – ממשלת ישראל".

מועצת יש"ע מסרה: "ההרס הבוקר בחומש נותן רוח גבית למחבלים שרוצים לפגוע בנו. אנחנו דורשים מהממשלה לא לתת יד לחרפה הזו ולשנות מיד את המדיניות. ידעו כולם שבמשך 15 שנה מאז הגירוש, לימוד התורה בישיבה לא פסק. הרס הבתים לא יעצור את המתיישבים, נמשיך לפעול להסדרת היישוב ולחיזוק המקום".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, מגיב בחריפות להרס בתים הבוקר בחומש, פחות מ-24 שעות לאחר שמשפחת הנרצח צעדה עם מעל 15,000 בני אדם לחומש בדרישה להסדיר את הישיבה, ורק שבוע לאחר רצח יהודה דימנטמן בפיגוע ירי לאחר שחזר לביתו מהישיבה. דגן תוקף את ראש הממשלה ושר הבטחון ואומר:

"בנט וגנץ – בזכותכם המחבלים רוקדים עם בקלוואות והיהודים בוכים. עוד לא הרסתם את בתי המחבלים שרצחו את יהודה דימנטמן, אבל עוד לא התייבש הדם של יהודה – וכבר הבוקר הרסתם בתים בחומש! איזו בושה!".

"נפתלי בנט, הממשלה שלך נותנת הבוקר רוח גבית לטרור, חברים בקואליציה מתחבקים עם ראאד סלאח ואתם הורסים בתים בחומש?! הבטחת בניין הארץ ואנחנו מקבלים חורבן הארץ. לא נשתוק!".

"אנו דורשים ממך: לא להריסה, כן לבניית ארץ ישראל! אנו דורשים ממך להורות מיד לעצור את הריסת הבתים בחומש ולאשר את בניית הישיבה והישוב מחדש. אל תיתן פרס לטרור"!

"בסיום דבריו שולח ראש מועצת שומרון יוסי דגן מסר פוליטי ורומז על הפגנות גדולות: "הרבבות שצעדו אתמול בשומרון יצטרכו יצעדו, באלפי רבבה לירושלים. עם ישראל לא יוותר!".

דוברות המשטרה: "הבוקר, כוחות של משמר הגבול ומחוז ש"י יחד עם המנהל האזרחי הגיעו לחומש בכדי לבצע פינוי של מספר מבנים לא חוקיים שהוקמו בשבוע האחרון".

"הכוחות סיימו לפני זמן קצר את הפינוי של 3 מבנים מעץ ועוד 3 מבנים בנייה קלה. לא נרשמו אירועים חריגים במהלך הפינוי".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. בניה בלתי חוקית ראה בניית הנגב בידי הבדואים הבנייה בואדי ערה בטובא זנגריה ממש מכובד החוק של בניה בלתי חוקית ללא היתרי בניה אורבך ליאת בן ארי אין קול וציוץ משומרי החוק…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים