שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט נפגש עם אורבך – "הייתה פגישה טובה"
יתפטר או יתנגד?
גורם ב'ימינה' ל'בחזית' על ההתהפכות של אורבך: "במשך מספר שעות אתמול הנייד האישי של ניר אורבך היה מנותק, הוא ירד למחתרת ולא ענה לשיחות של בנט ושקד"
תגיות:
ניר אורבך | צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

יו"ר ימינה נפתלי בנט נפגש הלילה עם ח"כ ניר אורבך ממפלגתו, ששוקל להתנגד לממשלה עליה הוסכם אמש. מטעמו של בנט נמסר כי "הייתה פגישה טובה, השניים יפגשו גם מחר".

גורם ב'ימינה' סיפר ל'בחזית' על ההתהפכות של אורבך נגד המהלך של בנט: "במשך מספר שעות אתמול הנייד האישי של ניר אורבך היה מנותק, הוא ירד למחתרת ולא ענה לשיחות של בנט ושקד. היחיד שניר ענה לו ושוחח איתו, היה הרב דרוקמן".

בנט מנסה לשכנע את אורבך לא להצביע נגד הממשלה ולכל היותר להתפטר כדי לאפשר את כניסתה של שירלי פינטו, הבאה ברשימת ימינה לכנסת שתתמוך בהקמת הממשלה. אם אורבך יחליט בכל זאת להתנגד להקמת הממשלה, ביש עתיד יבחנו את הימנעות או תמיכת חלק מחברי המשותפת, מהלך שספק אם יהיה מוסכם על בנט ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער.

חבר הכנסת מתן כהנא מימינה אמר בראיון ל'כאן רשת ב' כי מופעלים על חברי המפלגה לחצים כבדים, גם ברשתות החברתיות, גם בטלפונים הפרטיים ובהפגנות ליד בתים. "זה עובר כמה גבולות. יש כמה חברי כנסת שמרגישים שהילדים שלהם מאוימים. ראש הממשלה בהחלט מנסה לבחוש, ולא רק הוא, מנסים בכל דרך לסכל את הממשלה", אמר.

בראיון ל-103FM אמר כהנא כי "ניר אורבך ונפתלי בנט חברים הרבה שנים, הם הולכים דרך ארוכה בפוליטיקה, בעצם מהיום שבו נפתלי נכנס לפוליטיקה. זה לא סוד שלניר המהלך הזה קשה יותר, והם דיברו וידברו, ואני משוכנע שבעזרת השם נוכל להקים את הממשלה הזו".

"דיברתי עם ניר אורבך, הוא חבר קרוב. ממה שאני יודע הוא לא יעצור את הקמת הממשלה, ובעזרת השם נוכל להשביע אותה בזמנה ובעתה", הוסיף כהנא.

הוא התייחס לטענות כי הממשלה שבדרך היא ממשלת שמאל ואמר כי "זה הכי רחוק מהמציאות". כהנא ציין כי בין השאר הוחלט על הקמת מנהלת למניעת השתלטות של פלסטינים על שטחי C ועל פיצול תפקיד היועץ המשפטי לממשלה. "אני משוכנע שהממשלה הזו תהיה אפילו יותר ימנית מהממשלות שהיו לנתניהו".

"נאלצנו לקחת אחריות. אנחנו מבינים שאנחנו משלמים מחירים אישיים ופוליטיים, אבל הדבר הנכון לעשות זה ללכת לממשלה שתביא יציבות. בכנסת אף אחד לא עובד למען אזרחי ישראל, היינו עסוקים רק בלריב אחד עם השני", אמר כהנא.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים