שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט נפגש עם הרפורמים – "מוכר את ערכיו"
לאחר נתק
יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בתגובה לפגישת בנט עם הרפורמים והקונסרבטיבים: "לא לחינם הלך זרזיר אצל עורב אלא מפני שהוא מינו"
רה"מ נפתלי בנט | צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש לפני זמן קצר עם מנהיגי הרפורמים והקונסרבטיבים בארץ ובצפון אמריקה. מדובר בפגישה ראשונה של ראש ממשלה עם ראשי הזרמים אחרי נתק של 6 שנים שהחל בעקבות נסיגת נתניהו ממתווה הכותל. בפגישה השתתפו גם חברי הכנסת גלעד קריב מהעבודה ואלון טל מכחול לבן. כך ע"פ דיווח של דפנה ליאל.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בתגובה לפגישת בנט עם הרפורמים והקונסרבטיבים: "לא לחינם הלך זרזיר אצל עורב אלא מפני שהוא מינו".

ח"כ אורי מקלב על פגישת רה"מ בנט עם ראשי ארגוני הרפורמים: "זהו עוד את ממופעי הגיכוך של ראש הממשלה שלא מסוגל לטפל בעיקר ועוסק בטפל שבטפל. ראש הממשלה אינו משדר יציבות ומוכר את ערכיו כעלה נידף".

יו"ר השדולה לחיזוק ושימור הזהות היהודית ח"כ אבי מעוז: "המסיכות מוסרות אחת אחרי השנייה. רה"מ נפתלי בנט ושרי ממשלתו ממשיכים עם האידאולוגיה המסוכנת שלהם, לתת אחיזה לרפורמים במדינת ישראל, ולשם כך הוא נועד עם מנהיגי הרפורמים. מטרת כל השינויים שמבצע השר כהנא בענייני דת ומדינה היא להנדס את תודעתם של אזרחי ישראל כאילו הרפורמים הם עוד זרם לגיטימי ביהדות. עם ישראל חכם יותר מכם, יהדות יש רק אחת ולכן לא תצליחו".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים