שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "בנט סגור עם 'גוש השינוי' ברמה של פרטים"
ח"כ מיהדוה"ת
לדברי הח"כ החרדי, "ההצעה שנתניהו יילך לנשיאות לא מעשית, נתניהו לא בנוי לשבת ולא לעשות כלום. הוא גם לא רוצה את זה. גם לא בטוח שזה יחלץ אותו מהמשפט"
נפתלי בנט | צילום: מייקל כץ

חבר כנסת מיהדות התורה אומר כי "ההצעה שנתניהו יילך לנשיאות לא מעשית, נתניהו לא בנוי לשבת ולא לעשות כלום. הוא גם לא רוצה את זה. גם לא בטוח שזה יחלץ אותו מהמשפט", כך לפי ציטוטים שמפרסם יעקב ריבלין ב'בקהילה'.

לדברי הח"כ החרדי, "קשה לדעת בדיוק לאן חותר בנט, הוא משחק טוב בשני המגרשים. הוא במו״מ עם נתניהו אבל חזק גם עם הצד השני. דיברתי עם אחד מראשי גוש השינוי – בנט סגור איתם ברמה של פרטים אם נתניהו יחזיר את המנדט".

"מבחינת בנט אפילו להיות ראש ממשלה כמה חודשים זה היסטוריה, אבל אני לא בטוח שהממשלה הזאת תחזיק רק כמה חודשים. יש שם את סער ואלקין שיודעים להחזיק קואליציות. כל זמן שלכל הצדדים יש אינטרס שהממשלה תתקיים אז הם יחזיקו אותה. בנט הוא איש הייטק, הוא ממוקד לעשות אקזיט".

"בשלושה חודשים הם יכולים לעשות מה שאף ממשלה לא עשתה לחרדים. מי יגן עלינו שם. בכל הגזירות הקודמות היה לנו עם מי לדבר. כאן עם מי נדבר? עם בנט? אני לא ישן בלילה מהאפשרות שאיווט ליברמן יהיה שר אוצר. זה תסריט יום הדין של הציבור החרדי", דברי חבר הכנסת מיהדות התורה.

יו"ר אגודת ישראל השר יעקב ליצמן חשף אתמול בראיון ל'משפחה' פרטים מהפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתיהו: "לא קיבלנו שום בקשה מביבי לטפל באופן אישי בסמוטריץ׳. ראיתי את הפרסום הזה, פשוט לא היה ולא נברא. מישהו בלשכה שלו רצה כנראה לעשות רושם שעושים משהו והמציא את הסיפור".

ליצמן שב והצהיר על המחויבות שלו לראש הממשלה והליכוד: "גם לא אמרנו לנתניהו שאחרי 28 ימים לא נלך איתו לאופוזיציה, אנחנו עם ביבי עד הסוף, גם לאופוזיציה. אני אגב טוען שיהיו בחירות חמישית".

אבי בלום דיווח כי נתניהו אמר השבוע לאחד מהבכירים החרדים כי "לפיד ובנט מתואמים ביניהם על מלא". הבכיר החרדי סיפר כי "ראיתי את נתניהו במצבים קשים, ככה – עוד לא ראיתי את האיש".

נתניהו אמר לבכיר החרדי: "נסיעת לפיד לארה״ב, שתוארה על ידי חלק מהפרשנים כבריחה מהמציאות, מלמדת שבין בנט ללפיד הכל כבר סגור. לפיד לא היה נוסע, אם לא היה יודע שהוא מתואם עם בנט".

ח״כ בכיר ב׳ימינה׳ שמעורב במגעים אמר כי "בנט כרגע ייצמד לנתניהו עד הסוף. אם נתניהו ייכשל, בחירות לא יהיו אופציה. ברור לנו שאם יהיו בחירות נוספות, ביבי ישתה לנו את המנדטים בקשית עבה יותר מבחירות 2019. הוא יסביר לכולם שחברנו לממשלת השמאל".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. הצבעתי לבנט מתוך ידיעה שהוא לא יתן יד לקואליציה עם המושחת מבלפור, עם כתבי אישום חמורים.
    גם חברי הכנסת של הליכוד, חסרי ערכי מוסר מינימליים, פוגעים בדמוקרטיה ובשלטון חוק תקין…. אינם לרוחי ואינם חביבים של בנט. אחרת היה חובר איתם קודם.
    נקווה שבנט לא יתפתה וילך עם הרס המדינה.

    1. לא נכון. לא שמת פתק לבנט!
      להערכתי שמת פתק ללפיד או לסער, וכרגע, לצורך תעמולה את כותבת שהצבעת לבנט וכו' וכו' (טריק ידוע של טוקבקים…)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים