שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט: "סגרנו עסקה עם פייזר על חיסונים לעוד חודש"
ב-1 לאוגוסט
בנט קרא: "מי שעוד לא התחסן, צעירים ומבוגרים כאחד – צאו היום להתחסן", עוד אמר: "המטרה שלנו לא לבטל את האירועים, אלא לראות איך מסדירים אותם"
נפתלי בנט בישיבת הממשלה | צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע הבוקר (א') בפתח ישיבת הממשלה כי הושג הסכם עם ענקית התרופות פייזר, לפיו משלוח החיסונים הבא נגד הקורונה ינחת בארץ כבר ב-1 באוגוסט. "אחרי שורת שיחות עם מנכ"ל פייזר, אלברט בורלא, סגרנו אתמול בלילה עסקה להקדמת משלוח החיסונים, דבר שיבטיח מרגע זה מלאי רציף של חיסונים במדינת ישראל", אמר בנט. משלוח החיסונים הנוספים מפייזר צפוי לכלול 200,000 מנות.

בנט הוסיף ואמר: "יחד עם הקיים, זה מבטיח מרגע זה מלאי רציף של חיסונים במדינת ישראל. אני מבקש להדגיש, יש חיסונים לכולם. גם מנה ראשונה יש לנו כרגע במלאי וגם מנה שנייה שתגיע, כאמור, בתחילת אוגוסט".

בנט קרא: "מי שעוד לא התחסן, צעירים ומבוגרים כאחד – צאו היום להתחסן. כל אחד שמתחסן, שומר גם על עצמו, גם על סבא וסבתא, וגם מאפשר למדינת ישראל להמשיך להתנהל בשגרה ללא סגרים".

ראש הממשלה אף התייחס לתחלואה הגואה בימים האחרונים ואמר: "אנחנו כרגע בוחנים הסדרה של אירועים מרובי משתתפים, כדי לצמצם מקרי הדבקה המוניים שראינו בעבר. המטרה שלנו לא לבטל את האירועים, אלא לראות איך מסדירים אותם".

לסיום אמר בנט: "אני רוצה להודות במיוחד לשר הבריאות, ניצן הורוביץ, למנכ"ל משרד הבריאות ולצמרת משרד הבריאות שביחד תפרנו את העסקה הזו ואת עסקת החילופים הראשונה בעולם עם דרום קוריאה".

בתוך כך, ד"ר שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, אמרה היום כי "אנו עובדים מסביב לשעון כדי להקדים את משלוח החיסונים. המטרה היא שתהיינה מספיק מנות כדי שאפשר יהיה לשחרר את ההגבלות, וגם להמשיך לחסן בני נוער". את הדברים אמרה בריאיון בגל"צ. החל מהבוקר, כזכור, כבר לא ניתן לחסן מפני קורונה היום את מי שירצה לקבל את החיסון הראשון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים