שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט: "סיפורי הברקים של חמאס לא רלוונטיים"
בישיבת הממשלה
בנט אמר על התפשטות האומיקרון כי "גם אם יש מי מאיתנו שמעדיף להדחיק – בקרוב מאוד הוא כבר לא יוכל. יהיו עשרות אלפי מאומתים ביום כבר בזמן הקרוב"
רה"מ בנט בקבינט הקורונה | צילום: קובי גדעון / לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס הבוקר (א') בישיבת ממשלה מצומצת לתקיפת חיל האוויר ברצועת עזה במהלך הלילה והבהיר כי "כל סיפורי הברקים והרעמים של חמאס, שחוזרים על עצמם חורף אחר חורף, לא רלוונטיים יותר. מי שמכוון טילים לעבר מדינת ישראל – נושא באחריות".

בנושא התחלואה הגואה אמר רה"מ בנט כי "בעניין האומיקרון – כולנו כבר מרגישים את העלייה בהידבקות ואנחנו צפויים לראות הכפלה, ואז הכפלה של הכפלה בימים הקרובים. שיהיה ברור, ככה זה עובד. גם אם יש מי מאיתנו שמעדיף להדחיק – בקרוב מאוד הוא כבר לא יוכל. יהיו עשרות אלפי מאומתים ביום כבר בזמן הקרוב".

עוד אמר בנט: "מערכת הבריאות, בעבודה עם שאר מערכות המדינה, נערכת לגל הזה תוך מעקב צמוד אחר ההתנהגות של וראינט האומיקרון בדרום אפריקה, בארצות הברית ובאירופה. אנחנו מסתכלים עליהם ולומדים. אנחנו לומדים יותר כל יום, ומיישמים לקחים גם מניסיונם של אחרים, מלונדון ועד ניו יורק. זה מה שהזמן שהרווחנו קנה לנו – אפשרות לראות את העתיד.

המטרה שלנו היא תמיד אותה מטרה: לאפשר כלכלה מתפקדת ככל האפשר, תוך שמירה על הפגיעים ביותר שבתוכנו.

המדיניות והצעדים שננקוט יותאמו למצב התחלואה וליכולת הספיקה של בתי החולים. במקביל לעומס הצפוי בבתי החולים, צריך לזכור שגם מצב של עשרות אלפי מאומתים ביום הוא קשה מאוד לניהול מבחינה לוגיסטית. אלה מספרים שהעולם לא הכיר, וגם אנחנו לא הכרנו. לכן, אנחנו רואים, למשל, עומס כבד בבדיקות ואנחנו פועלים ברגעים אלה, למצוא פתרונות. לסיכום, הסערה מגיעה אלינו בימים אלה ממש. יהיה קשה, אבל בהתנהגות נכונה ואחראית ביחד, אנחנו נצלח אותה.

דבר אחרון – לפני מספר שבועות, בחג החנוכה, ביקרתי בתרגיל של הימ"מ ביחד עם שר הבט"פ, עמר בר-לב, ועם מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי. ראיתי את לוחמי הימ"מ שם בפעולה, מתרגלים את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב – השתלטות על אירוע טרור, בנחישות, ביעילות ובמקצועיות. אני רוצה להגיד לכם – לא כדאי להתעסק איתם.

רבותיי, החל מהיום – היחידה המשטרתית המיוחדת, הימ"מ, היא היחידה הלאומית למאבק בטרור של מדינת ישראל. במשך שנים ארוכות, לוחמי היחידה ומפקדיה הצילו חיים רבים, בשורה של מבצעים שלא על כולם ניתן להרחיב את הדיבור. אני אומר לכם, אנחנו בידיים טובות.

מטרתנו, והמטרה שאני הצבתי לימ"מ, היא שהימ"מ תהיה יחידת הלוחמה בטרור הטובה בעולם. תודה רבה ויום טוב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים