שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט עוקץ את נתניהו – החמאס מתגעגע למזוודות
בישיבת הממשלה
"שמעתי אתמול את מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר, קורא למנסור עבאס לפרק את הממשלה. כבר ברור לגמרי שבחמאס לא אוהבים את הממשלה הזאת" אמר בנט
בנט ונתניהו במליאה | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בפתח ישיבת הממשלה שהתקיימה היום (ראשון), התייחס ראש הממשלה נפתלי בנט לפיגוע המחריד שהתרחש בליל שבת באריאל. כמו"כ התייחס בנט לגל המעצרים של כוחות הבטחון, ולמצב הפוליטי.

"במהלך השבת נרצח באריאל המאבטח ויאצ'סלב גולב ז"ל בן ה-23. הוא נרצח בזמן שהגן בגופו על ארוסתו שאיבטחה איתו את המחסום של היישוב, והציל את חייה. הזוג המקסים הזה רק החל את חייו יחד, הלב נשבר".

"כוחות הביטחון כבר הגיעו אתמול לשני המחבלים, כפי שהם ישימו את ידם על כל מחבל. נזכור את ויאצ'סלב, יחד עם כל גיבורינו. גל הטרור הזה מחייב את מערכת הביטחון כולה להימתח עד הקצה".

"אני מבקש בשם כולנו, כל שרי ממשלת ישראל, להודות ולגבות שוב את צה"ל, השב"כ והמשטרה, ואת העומדים בראש הארגונים. מדובר באנשים שכבר שבועות ארוכים כמעט לא רואים בית. בקו התפר, בירושלים, בג׳נין, בצפון ובדרום".

"עלינו מוטלת המשימה לנצח גם את הגל הזה, וגם עלינו – ממשלת ישראל ואזרחי ישראל – החובה להכיר לכם תודה, לגבות אתכם ולתת לכם את כל התמיכה והכלים להצליח".

"אני מבקש בהזדמנות זאת לברך את מפקד הימ"מ, ניצב-משנה ח', שהועלה הבוקר לדרגת תת-ניצב וגם ידליק השנה משואה ביום העצמאות. לפני כחצי שנה קיבלתי את ההחלטה להכריז על הימ"מ כיחידה הלאומית של ישראל למלחמה בטרור. ממשלת ישראל הגדילה את התקציב של היחידה הנפלאה הזאת והם מתרחבים ומתחזקים. סוף סוף הם מקבלים את המקום הראוי להם".

עוד בנושא:

"שמעתי אתמול את מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר, קורא למנסור עבאס לפרק את הממשלה. נראה לי שכבר ברור לגמרי בשלב הזה שבחמאס לא אוהבים את הממשלה הזאת, אולי הם מתגעגעים למזוודות הדולרים, ואולי פשוט לא אוהבים את האפשרות של עבודה משותפת של כולנו לטובת שיפור תנאי החיים של אזרחי ישראל הערבים".

"זו נקודה חשובה מאוד שבה יורדות המסכות וברור לכולם מי רוצה מה. זה שחמאס רוצה להפיל את הממשלה שלנו – אומר הכל. וגם בזה, אסור לתת לסינוואר לנצח".

"לנושא אחר – בתוך כל הרעש הפוליטי יש גם המון עשייה טובה, במיוחד כלכלית, של הממשלה הזאת. הבוקר הודיעו שרת הפנים איילת שקד וסגן השר אביר קארה על סדרה של הקלות ברישוי עסקים. פחות בירוקרטיה מיותרת תקל על בעלי עסקים ותוזיל עלויות ומחירים לצרכנים. היום לפתוח ולהחזיק עסק בישראל, זה סיוט ולא צריך להיות ככה. היה לי ולאשתי עסק – זה סיוט, ואנחנו עובדים כדי שלא יהיה ככה, והמדינה תעודד יוזמה פרטית, תקל ולא תציק".

"עם החזרה לכנסת אנחנו נמשיך בהליכי חקיקה שמוביל שר האוצר, ידידי אביגדור ליברמן, עם הרבה מאוד בשורות. מתן סיוע לעסקים שנפגעו בגל האומיקרון, תוספת משמעותית בגובה 40% למענק העבודה למשתכרי שכר נמוך – זה דבר קריטי לאנשים עם השכר הכי נמוך במשק, המהלך שאנחנו מובילים יגביר להם את השכר. כמובן, נקודות זיכוי למשפחות עובדות בגובה של עד 5,300 ש"ח בשנה למשפחה, עבור כל ילד בגיל בית ספר יסודי".

"אלה דברים שנוגעים כמעט לכל בית ומשפחה בישראל, לא למגזר מסויים או לקבוצת לחץ בחברה הישראלית. פשוט לכל אזרחי המדינה. את זה הבטחנו ואת זה אנחנו מקיימים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים