שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט על סטרוק "התיזה עליי אומיקרון"
לא מכחיש
"מיד אחרי אותה תקרית אמר בנט למי שאמר: "האישה ניגשת אליי בלי מסכה ומתיזה עליי אומיקרון ממרחק של עשרה סנטימטר" כתבה סימה קדמון
רה"מ בנט ברגע של התזת אומיקרון במליאה | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראש הממשלה נפתלי בנט עורר השבוע סערה לאחר שאמר לח"כ אורית סטרוק "עופי לי מהעיניים". ברשת נרשמה סערה כאשר חברי כנסת והציבור יצאו בתמיכה בח"כ סטרוק. ארגוני הנשים שהיו מבקרים את הימין על כל מילה, שתקו ולא גינו.

לאחר מספר ימים מהתקרית המבישה, החלו מספר עיתונאים להסביר את פשר התקרית כאשר כל אחד מנסה לצייר את רה"מ בנט כמי שפעל נכון – לכל עיתונאי היה הסבר משלו. זאת למרות שבסרטון 5 שניות קודם לאירוע נצפתה ח"כ סטרוק במליאה כשהיא עוטה מסיכה כחוק.

העיתונאית סימה קדמון כתבה והסבירה בטורה בידיעות אחרונות כי "מיד אחרי אותה תקרית אמר בנט למי שאמר: "האישה ניגשת אליי בלי מסכה ומתיזה עליי אומיקרון ממרחק של עשרה סנטימטר. אז אמרתי לה לעוף ממני. מספיק הייתי מבודד בשבוע שעבר".

העיתונאי ירון אברהם חושף את דבר התדרוך: "ראש הממשלה מסביר בתדרוכים לפרשני סוף השבוע שאמר לאורית סטרוק "עופי לי מהעיניים" כי היא "התיזה עליו אומיקרון". ו..תיראו מופתעים: אין שום פקפוק או שאלת פולו אפ שתוהה אם בנט מחפש דרך אלגנטית (או שלא) לצאת מפליטת הפה הבוטה לעבר ח"כית".

ח"כ יואב קיש הגיב על התדרוכים: "בנט התנהג במליאה כמו ילד קטן חסר מעצורים. היה צריך פשוט לבקש סליחה מח"כ אורית סטרוק על האמירה המכוערת שלו. במקום זאת בחר להמשיך במסלול השקרים, "שכח" שרגע לפני הוריד מסכה וצרח.. פטטי ועצוב".

ח"כ בצלאל סמוטריץ: "כל אדם הגון משמאל ומימין צריך לחוש בושה הבוקר שזה האיש שמכהן כאן כראש ממשלה".

העיתונאי מוטי וינשטוק כתב: "הדבר המביש ביותר בתדריך השבועי לשופרות, הוא לא בתוכן שלו כמו בעצם קיומו ובעיקר בהתמסרות וההתרפסות שלהם לשפרר כל מסר ויהי העלוב שבכולם".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים