שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט: "לא מקימים מפלגה של רק לא ביבי"
מגיב לראשונה
בנט מגיב לראשונה להערכות כי מפלגה בראשות סער תפגע אלקטורלית ב'ימינה': "חזות ישראל היא לא בנימין נתניהו, לא מקימים מפלגות בשביל רק ביבי רק לא ביבי"
נפתלי בנט במליאת הכנסת | צילום: דוברות הכנסת

יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט התייחס בנאומו מעל בימת הכנסת להכרזתו הדרמטית של ח"כ גדעון סער על הקמת מפלגת ימין חדשה, ואמר, כי "לא מקימים מפלגות בשביל רק ביבי רק לא ביבי".

״מדינת ישראל נכנסה לאובססיה. המערכת הפוליטית והתקשורתית נכנסה לאובססיה מטורללת, של כן ביבי, לא ביבי. כאילו חזות מדינת ישראל זה כן ביבי, לא ביבי. כל היום שואלים את השאלה הזאת", פתח בנט בדבריו.

"אין ראיון שלא מדברים על זה. ואני רוצה לומר לכם: לא באתי לפוליטיקה בשביל רק ביבי או רק לא ביבי, לא מקימים מפלגות בשביל רק ביבי או רק לא ביבי. באתי לפוליטיקה כשליחות לקדם את האידאלים שלי, לדאוג לעם שלי שכואב". הוסיף.

"קיים נתק יש בין השדה הפוליטי והתקשורתי עם האובססיה הזאת, לבין העם בחוץ שסובל, סובל, ולא מדברים איתו".

"באתי לפוליטיקה כי ראיתי, שלושה מטר ממני, במלחמת לבנון השנייה, חייל חוטף רסיס לתוך הפנים שהורס לו את כל הפה. וכל זה בגלל שגיאות נוראיות של פוליטיקאים. ונשבעתי שאני לא אתן אף פעם ששוב יקרה שהעם שלי, שאחיי ואחיותיי יסבלו בגלל שגיאות ומחדלים של פוליטיקאים".

"פגשתי את זה בצוק איתן, כשראיתי ממשלה שלמה בעיוורון לא עושה כלום. לא עושה דבר כדי להציל את תושבי הדרום מול 30 מנהרות טרור. ופעלתי ונלחמתי, והצלחנו. בזכות אותה מערכה צה״ל נכנס והשמיד 30 מנהרות טרור והציל את תושבי הדרום מפיגוע נוראי. וכן, חטפתי על הראש, אבל לא בשביל רק ביבי או לא ביבי – אלא בשביל עם ישראל".

בנט התריע, כי "בימים אלו עוד פעם אנחנו במצב שבגלל שגיאות הפוליטיקאים, בגלל ששמים אינטרסים אישיים מעל טובת מדינת ישראל עוד פעם -העם שלי סובל. ואנחנו יכולים אחרת".

כשהוא פונה לעמיתיו חברי הכנסת קרא יו"ר 'ימינה': "שימו בצד את הפוליטיקות. וכן, אני איש ימין גאה, איש ארץ ישראל שלמה גאה, איש שמאמין שכל ילד במדינת ישראל צריך להיות מחובר לשורשים שלו וגאה בזה, אדם שהוביל פה את שינוי התפיסה בעולם מערכת המשפט, ובתור איש ימין אמיתי אני אומר שבעת הזאת כולם, כל הפוליטיקאים פה – תניחו בצד את סוגיית ביבי/לא ביבי".

"תניחו בצד את המריבות. אם אנחנו לא נדע להתאחד ולהבין שאנחנו חייבים מיד, דחוף, לטפל בנגיף הקורונה כלכלית, ולא לעשות כל יום סגר ופתיחת קניונים וסגר לילי וביטולו, שבמכולת היו מפטרים הנהלה כזאת, אם לא נבין שרק אם כולנו – נשמור את האידיאולוגיה – אף אחד לא צריך לוותר במילימטר, אבל שתי דקות נבין שעכשיו הזמן להתאחד כעם, לא בגלל ביבי או לא ביבי – אלא כי אנחנו יכולים לנצח, אותו עם שעשה את בורמה, אותו עם שהעלה לפה מיליוני עולים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים