שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "בנט פרחח, המילה שלו שווה כקליפת השום"
גפני במתקפה
דרעי: "אנחנו לא נשתף אתכם פעולה – אתם תרשמו בהיסטוריה של הכנסת שעבדתם בצורה דורסנית וצד צדדית". ליצמן: "נב״ל ראשי תיבות נפתלי בנט ליברמן"
משה גפני | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר ש"ס ח"כ אריה ‏דרעי במליאה: "אני מודאג היום, כשראיתי מעל הדוכן את נפתלי בנט מדבר – ראיתי אדם זחוח שלא מבין את גודל השליחות והמשימה חוץ מלזרוק 5 פעמים "חמוצים" "וח"כ ביבי נתניהו" כאילו אנחנו בהצגה של פורים. אדם עם 6 מנדטים הורתו שלא בקדושה, אז אני מבין".

עוד הוסיף יו"ר ש"ס: "לקחתם את השלטון והולכתם שולל את כולם, יש לכם רוב יחד עם רע"מ, מה הפחד הגדול שלכם והדורסנות למנוע מהאופוזיציה לעבוד? אנחנו לא נשתף אתכם פעולה – אתם תרשמו בהיסטוריה של הכנסת שעבדתם בצורה דורסנית וצד צדדית".

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בנאום במליאת הכנסת: "בנט מתנהג כמו פרחח. הוא עומד כאן ומסרב פעם אחר פעם לענות לשאלה שלי על הבטחתו שידאג לציבור החרדי מול החלטת הרשע ליברמן במעונות היום. ידעו אזרחי ישראל, המילה של הפרחח הזה שווה כקליפת השום".

ח״כ יעקב ליצמן במליאת הכנסת: ״אמר נבל בליבו אין אלוקים,השחיתו אין עושה טוב״. נב״ל ראשי תיבות נפתלי בנט ליברמן. אוי למדינה ששר האוצר שלה אכזר. אדם ללא חמלה שמתאכזר לילדים, מרעיב אותם ולוקח מפת לחמם רק בגלל שהם חרדים, מתוך שנאה ונקמה. כשאנחנו היינו בממשלה הבאנו טיפולי שיניים לכל ילדי ישראל, היום הם גונבים מהילדים שלנו לחם וחלב. זהו שוד לאור היום״.

יעקב אשר בנאום סוער במליאת הכנסת נגד בנט וליברמן: ‏"שיהיה גבר הראש ממשלה הזה ויגיד: אין לי אידאולוגיה, פשוט ניצלתי אקזיט וזהו. דיברתם על ערביי ישראל כמו קופים על עצים. ליברמן לא רצה לשבת ליד ‎מנסור עבאס במליאה ועכשיו הוא חותם לו על צ'ק של 53 מיליארד. בושה!".

ח"כ ישראל אייכלר: "הייצוג בוועדות הכנסת נועד להחליף באופן דמוקרטי את קרבות הרחוב. כאשר קואליציה דורסנית של בקושי 60 או 61 חברים לוקחת את כל הייצוג לעצמה, היא פוגעת ביכולת הדמוקרטית לקיים דו שיח וחיים משותפים של האזרחים. זו התנהלות מסוכנת".

ח"כ יריב לוין: "אתם מעוותים את העיקרון הבסיסי של one man – one vote. את העיקרון הבסיסי של הדמוקרטיה, שבו כל אזרחי ישראל שווים, ואת תוצאות הבחירות והקול של קול אחד, יש לו אותו משקל כאן בבניין. היום אנחנו יודעים שמי שהצביע למשותפת, יש לו משקל פי חמישה ממי שהצביע בעד הליכוד. איך זה יכול להיות?"

יו"ר הוועדה המסדרת ח"כ עידית סילמן הציגה את הצעת הוועדה ואמרה: "חשוב לי לציין שאני וחברים נוספים בקואליציה עשינו ניסיונות להגיע להסכמות עם האופוזיציה, אך לצערי הניסיונות לא צלחו. בכל זאת, ניסנו להקפיד ככל האפשר על כך שההרכב המוצע ישקף את יחסי הכוחות בכנסת ויכול להיות שבהידברות מסודרת יותר האופוזיציה הייתה יכולה לקבל ייצוג רחב יותר, בין אם בוועדות הקבועות ובין אם בוועדות המיוחדות, שיובאו לאישור הכנסת במועד אחר".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים