שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » בנט: "צה"ל ופיקוד הדרום ערוכים לכל תרחיש"
באוגדת עזה
שר הבטחון גנץ אמר: "אנחנו נשמור לעצמנו את זכות הפעולה בעוצמה, במקום ובזמן שנבחר ונעשה את זה כמו שצריך. אין לנו אינטרסים בעזה מלבד שקט ביטחוני והשבת הבנים"
רה"ב בנט ושר הבטחון גנץ באוגדת עזה | צילום: קובי גדעון / לע"מ
רה"ב בנט במסר לאחר הסיור |
צילום: עומר מירון, לע"מ, סאונד: ניר שרף, לע"מ

יממה לאחר שיגור הרקטה משטח רצועת עזה לשטח ישראל, הגיע ראש הממשלה, נפתלי בנט, לקיים הערכת מצב באוגדת עזה, בהשתתפות שר הביטחון בני גנץ, ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, ראש המטה לביטחון לאומי (מל"ל), ד"ר איל חולתא, מפקד פיקוד דרום, אלוף אליעזר טולדנו, מפקד אוגדת עזה, תא"ל נמרוד אלוני, ובכירים נוספים.

לאחר מכן, פגש רה"מ את לוחמות ולוחמי סוללת כיפת ברזל ושמע מהם אודות פעילותם המבצעית. רה"מ בנט הודה להם על פעילותם החשובה למען ביטחון אזרחי ישראל, בשגרה ובעיתות חירום, וציין כי מדינת ישראל, ובתוך כך צה"ל, ערוכים לכל תרחיש.

לאחר הערכת המצב, אמר ראש הממשלה, נפתלי בנט כי "מטרת הביקור כאן הייתה לראות שצה"ל, פיקוד הדרום ואוגדת עזה נערכים – והם אכן ערוכים כראוי. המשימה שלנו היא לתת ביטחון ארוך טווח לתושבי הדרום ולתושבי עוטף עזה".

"אנחנו נפעל בזמן, במקום ובתנאים שמתאימים לנו, ולא לאף אחד אחר. מבחינתנו הכתובת בעזה היא חמאס. לא סוררים ולא אף אחד אחר, אלא חמאס".

שר הביטחון גנץ אמר בסיום: "אנחנו קבענו אחרי מבצע שומר החומות שמה שהיה הוא לא מה שיהיה וכך גם ננהג. אנחנו נשמור לעצמנו את זכות הפעולה בעוצמה, במקום ובזמן שנבחר ונעשה את זה כמו שצריך. אין לנו אינטרסים בעזה מלבד שקט ביטחוני והשבת הבנים הביתה".

"אנחנו איננו אויבים של תושבי רצועת עזה, מי שבעצם הוא האויב בפועל של תושבי רצועת עזה זה חמאס שלוקח אותם כבני ערובה. אנחנו נשמח להקל ככל שאפשר, ביוזמת הכסף הקטארי וביוזמות אחרות, ובלבד שנדע שהכסף יגיע למקומות הנכונים. ישראל נחושה להגן על עצמה והיא תדע לעשות את זה."

כזכור, אמש בשעות הצהריים נשמעה אזעקת צבע אדום בישובי עוטף עזה ובשדרות. תושבים דיווחו כי הבחינו בשיגור מעזה לכיוון ישראל. דובר צה"ל אישר את הדיווח ואמר כי "הופעלה התרעה בעיר שדרות ובמרחב עוטף עזה". עוד אמר כי "הפרטים בבדיקה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים