שיתוף
תגובות
חדשות » בנט: קורא לשרים לנצל כל יום וכל שעה להאיץ כל מה שאפשר
סוף דבר
ביום שלישי הקרוב צפוי ראש הממשלה נפתלי בנט לסיים את תפקידו ולהעביר את השרביט לראש הממשלה החליפי יאיר לפיד
נפתלי בנט | צילום: חיים צח - לע"מ

הבוקר (ראשון) פתח ראש הממשלה נפתלי בנט את ישיבת הממשלה האחרונה בראשותו, בדברי סיכום ומחמאות לחברי הקואליציה, שזכו למחיאות כפיים מהשרים. 

בפתח דבריו אמר בנט "בזמן הקרוב, לצערי, מדינת ישראל תצא למערכת בחירות, שבמהלכה פעולות ממשלה מסוימות לא יתאפשרו. לכן אני מבקש מכל השרים לנצל כל יום וכל שעה שעוד נותרו כדי לנקות שולחן, וכדי להאיץ לבצע כל מה שאפשר לפני פיזור הכנסת. האחריות שלנו כלפי אזרחי ישראל ממשיכה גם בתקופת בחירות".

עוד הוסיף ראש הממשלה "יש ממשלות ארוכות עם הישגים דלים, ואנחנו ממשלה קצרה עם הישגים כבירים" ממשלת "ביחד למען האזרח". זו קדנציה שתיזכר לטובה. יחד השבנו מאות אלפי מובטלים לעבודה. יחד החזרנו את ההרתעה מול חמאס, יחד הענקנו את השנה השקטה מזה שנים לילדים שגרים באשקלון שדרות והדרום, יחד העברנו את ישראל מקריסה כלכלית לצמיחה, יחד הורדנו את הגירעון האסטרונומי לאפס. בעיקר הוכחנו שאפשר לעבוד בחריצות וביושרה ביחד למען אזרחי ישראל" דברי ראש הממשלה.

בנט גם הודה לחבריו בקואליציה ואמר "אני מבקש להודות לכם, שותפיי השרים ולראשי המפלגות שר החוץ יאיר לפיד, שר האוצר אביגדור ליברמן, שר הביטחון בני גנץ, שר המשפטים גדעון סער, שרת התחבורה מרב מיכאלי, שר הבריאות ניצן הורוביץ (מרצ), ויו"ר רע"מ מנסור עבאס. אני מבקש להודות גם לשני שרי מפלגתי שרת הפנים איילת שקד, ושר הדתות מתן כהנא, שעשו שניהם עבודה נהדרת" סיים ראש הממשלה וזכה למחיאות כפיים. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים