שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בנט: "ראשונים בעולם להתחסן בחיסון השלישי"
במתחם החיסונים
"בשורה התחתונה, כדי שלא נצטרך להגיע למגבלות הרבה יותר קשות – אנחנו נתחסן, נעטה מסכות ונשמור על ריחוק. זה בידינו" חתם רה"מ את ההצהרה
רה"מ בנט במתחם החיסונים | צילום: חיים צח, לע"מ
רה"מ בנט במתחם החיסונים |
צילום: רועי אברהם/ לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, הגיע היום למרכז של שירותי בריאות כללית בסינמה סיטי בירושלים, כדי לחנוך את מתחם החיסונים החדש. בטקס השתתפו יו"ר דירקטוריון קופ"ח כללית, יוחנן לוקר, מ"מ מנכ"ל קופ"ח כללית, אלי כהן, ורופאי המתחם.

לאחר שרה"מ גזר את הסרט קיים בנט הצהרה לתקשורת ואמר: "ישראל אזרה אומץ ואנחנו הראשונים בעולם שמתחסנים בחיסון המשלים, החיסון השלישי. זה לא דבר מובן מאליו, זו החלטה מקצועית שהתקבלה, אבל זו החלטה חיונית כדי לנסות להימנע מאמצעים יותר קשים".

"הנה הסיפור בצורה הכי פשוטה: המטרה שלנו היא לשמור על ישראל פתוחה, אבל לא להגיע למצב שבתי החולים חלילה יצטרכו יום אחד להגיד 'אין לנו מקום, אתם לא יכולים להיכנס'. זה לא יכול לקרות במדינת ישראל. אנחנו יודעים לחשב איך מגיעים למצב הזה, והמטרה שלנו היא לא להגיע לזה. אנחנו יודעים מתי ללחוץ על הברקס. ביחד אנחנו יכולים למנוע את ההגעה לאותה תקרה שאנחנו לא רוצים להגיע אליה".

"מגפת הדלתא היא מגפה חדשה ושונה. כשאתה נדבק במגפת הדלתא, מספר הנגיפים שיש בגופך הוא בערך פי 1,000 מאשר במגפה המקורית לפני שנה וחצי. זה אומר שבאוויר מסתובבים הרבה יותר נגיפים. אל מול האויב הזה של ריבוי נגיפים, אנחנו צריכים הגנות יותר גבוהות".

"בשורה התחתונה, כדי שלא נצטרך להגיע למגבלות הרבה יותר קשות – אנחנו נתחסן, נעטה מסכות ונשמור על ריחוק. זה בידינו".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים