שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "בנט שקרן – בנט קרס לזרועות נתניהו"
סער במתקפה
לפיד: "יש הבדל בין בנט של הטלוויזיה לבנט של השיחות בחדרים הסגורים" • בנט עונה למתקפה החריפה של סער "ניהל נגדי קמפיין אנונימי וארוך, נצטרך לעבוד ביחד"
נפתלי בנט וגדעון סער | צילום: המכון הישראלי לדמוקרטיה ומאקו, קמפיין תקווה חדשה

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, הגיב הבוקר (שני) על חתימתו של יו"ר ימינה נפתלי בנט על המסמך לפיו לא יישב בממשלה תחתיו. בריאיון לכאן רשת ב אמר לפיד כי "יש תמיד הבדל בין בנט של הטלוויזיה לבנט של השיחות בחדרים הסגורים".

גם גדעון סער, יו"ר תקווה חדשה, הגיב על החתימה. "עכשיו כבר ברור לחלוטין: כמה מטרים לפני קו הסיום, קרס בנט היישר לזרועותיו של נתניהו, ועוד תיבל את הקריסה ביממה של כזבים וספינים מבית היוצר של אדונו", כתב בחשבון הטוויטר שלו. "נכשל במנהיגות. נכשל בעמידה תחת לחץ. רק תקווה חדשה גדולה תביא שינוי ותחליף את נתניהו".

סער כינה את בנט בריאיון לאמנון סופר ברדיו דרום "אדם עלוב שפעם לא עבר את אחוז החסימה – אז הוא הלך ומכר שקרים לעיתונאים". סער המשיך במתקפה החריפה: "רמאי אחד כבר יש לנו, לא צריך לחקות אותו ברמאות. מאוד מצער שבנט בישורת האחרונה של מערכת הבחירות גילה חוסר יכולת עמידה וחתם על המסמך הילדותי שהוא בעצם מסמך נאמנות לנתניהו וגם גילה חוסר יושר אישי וחבל שככה הוא נהג".

"הוא המציא סיפור", המשיך סער, "הוא יודע טוב מאוד בסקרים שהוא יורד ואני עולה. בסקר האחרון שפורסם ביום שישי היה 10 מנדטים איך הוא צץ עם 6 מנדטים בראשון?! הוא עשה סקר בשבת?! הוא פשוט שקרן, הלך ושיקר תחת לחץ כדי להוליך שולל את הבוחרים, עשה התנהגות שמתאימה לנתניהו, אנחנו לא צריכים עוד נתניהו חדש וקטן".

בראיון ל'ווינט' השיב בנט כי "אני לא רוצה לתפוס אדם בשעת צערו. אחרי שהוא ניהל נגדי קמפיין אנונימי וארוך, הוא אמר שיפסיק. הוא לא עמד בזה. נצטרך לעבוד ביחד, אני לא רוצה ללכת לאזורים אישיים. אני אומר בצורה חד-משמעית – אני לא מחויב לא ל'כת נתניהו' ולא ל'כת רק לא נתניהו'", המשיך יו"ר ימינה, "הכתות האלה הובילו לארבע מערכות בחירות בשנתיים ואני לא רוצה לגרום לזה לקרות".

‏בליכוד לא התרצו מהחתימה של בנו, ומסרו כי "בנט ממשיך להתחמק מלהתחייב למה שביקשנו ממנו כבר שבועות: ממשלה שבה ללפיד לא יהיה חלק. מי שמצביע לליכוד יקבל את בנט בממשלת ימין יציבה. מי שמצביע לבנט יקבל את בנט בממשלה עם לפיד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים