שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט תקף את התנהלות הממשלה ב'שומר החומות'
"לא עשו כלום"
בנט: "שיעור המאומתים בירידה, יום אחרי יום, מחלקות קורונה במספר בתי חולים נמצאות בתהליך של סגירה – כל זה בלי יום אחד של סגר ובלי מגבלות גורפות והרסניות"
ראש הממשלה נפתלי בנט בדיון של קבינט הקורונה | צילום: קובי גדעון, לע"מ

ישיבת הממשלה התכנסה הבוקר (ג') בצל הירידה בתחלואה בימים האחרונים, ראש הממשלה בנט אמר" אסור להיכנס לשאננות מול הנגיף החמקמק".

להלן דברי ראש הממשלה, נפתלי בנט, בפתח ישיבת הממשלה: "במערכה מול הקורונה נראה, בשלב זה, שידינו על העליונה. כל המימדים מראים על ירידה הדרגתית בתחלואה.

שיעור המאומתים בירידה, מספר החולים הקשים ירד משמעותית מ-700 לסדר גודל של כ-500 הבוקר, יום אחרי יום, מחלקות קורונה במספר בתי חולים נמצאות בתהליך של סגירה – כל זה בלי יום אחד של סגר ובלי מגבלות גורפות והרסניות.

אבל הפעם, למרות הכיוון החיובי בסך הכל, אסור לנו להיכנס לשאננות אל מול הנגיף החמקמק. לכן, אנחנו ממשיכים בכל העוצמה במערכה, וגם נערכים לשלב הבא.

אני רוצה לומר פה שאני גאה בממשלה הזאת, להיות בקבוצה כל כך טובה ורצינית, שלמרות המורכבות ידעה להוביל קו עקבי בנושא, ולעמוד חזקים אל מול רעש חיצוני שלחץ כל הזמן לסגור ולהחיל מגבלות גורפות, עמדנו נחושים בעניין הזה.

המחשבה שהנחתה אותנו לאורך כל הדרך היא איזה כלים אנחנו יכולים לתת לציבור – אם זה חיסונים, מסת בדיקות, הנחיות מדויקות, לפני שאנחנו מחליטים לקחת מהציבור את החופש, את הפרנסה, את החיים ואת הביטחון הכלכלי.

המשימה הגדולה הבאה ביחס לקורונה – להסדיר את השגרה במערכת החינוך ולסיים כמה שיותר מהר עם הבידודים ההמוניים. אנחנו רוצים תוך כשבועיים להגיע למצב שכבר אין בידודים המוניים.

אנחנו עובדים על זה. 30 מיליון ערכות בדיקה מהירות כבר בדרכן לארץ והפיילוטים בעיצומם" אמר בנט.

בנט המשיך ודיבר על מבצע 'שומר החומות': "על סדר היום בממשלה נמצא גם מינוי ראש מערך ההסברה הלאומי. רק לפני כמה חודשים, במבצע שומר החומות, קיבלנו תזכורת כואבת לוואקום בנושא ההסברה הלאומית".

הוא המשיך בדבריו ותקף את הממשלה הקודמת על ניהול המבצע: "ביקורת בלתי נתפסת על מדינת ישראל, כשמולנו חבורת טרוריסטים, אשר היא זו שירתה טילים על ירושלים ועל תל אביב. יש דברים שאי אפשר לשנות, כמו חוסר ההוגנות הבסיסי כלפינו במקומות מסוימים. זה נכון, זה קיים, אבל יש קרבות שאפשר לנצח בהם. במבצע האחרון אני חושב שאין ישראלי שלא ישב מתוסכל בבית מהעובדה שכל השונאים שלנו שיחקו פשוט מול שער ריק. לא נעשה כמעט כלום.

אנחנו נשקם את מערך ההסברה, ביחד עם משרד החוץ, בהובלת ידידי שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, שכבר מזמן פועל בנושא. אנחנו נוודא שאנחנו מוכנים לספר את הסיפור שלנו לעולם, בשגרה וגם חלילה בחירום".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים