שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט תקף את נתניהו; הליכוד: "תתחיל לארוז"
לקראת פירוק הממשלה?
רה"מ בנט תקף את דבריו של נתניהו שכתב "‏חייבים להקים מייד ממשלת ימין חזקה שתחזיר את השקט והביטחון". בנט הביא נתונים על הטרור שהרים ראש בזמן כהונת נתניהו
בנט ונתניהו במליאה | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

אמש, לאחר השיגור מרצועת עזה, כתב ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו על דיווח לפיו בממשלה שוקלים תגובה ומערבבים בה שיקולים פוליטיים. "‏חייבים להקים מייד ממשלת ימין חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל", כתב נתניהו.

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיב היום לדבריו ותקף את נתניהו: "מר נתניהו, שמעתי שצייצת שצריך להקים ממשלה בראשותך כדי "להחזיר את הביטחון". אז בוא נעשה סדר". ‬

"במשמרת שלך המחבלים ירו על תושבי הדרום 13,000(!) רקטות, ביצעו 1,500 פיגועים, שרפו 45,000 דונם של שדותינו (זוכרים את בלוני התבערה בכל אביב?), הרגו 238 ישראלים, ופצעו 1,700".

"חיי תושבי שדרות ואשקלון היו גיהנום משך שנות שלטונך. גיהנום. כאשר חמאס ירה עליהם רקטות, התירוץ שלך להבלגה היה ״זה קצר חשמלי״, או ״אלו סוררים״.
תלוי ביום".

"לשם השוואה— אתמול המחבלים ירו רקטה אחת, שיירטנו—ומיד הפצצנו בסיס ייצור של חמאס. הפסקנו את מדיניות ההבלגה. בימיך האחרונים בתפקיד, חמאס ירו רקטות על ירושלים ועל ת״א, איבדת שליטה לחלוטין במהומות בעכו ובלוד. הערים המעורבות בערו".

"אפשרת לרבע מיליון (250,000!) כלי נשק בלתי חוקיים להצטבר בחברה הערבית. במשמרת שלי—אנחנו מטפלים. פשיטה אחר פשיטה, לילה אחר לילה. לא מבהילים את עצמנו ולא מתייאשים מראש. מטפלים בפשיעה ובנשק הבלתי חוקי".

"במשך תקופת כהונתך, המשכת להעביר מזוודות דולרים לחמאס. זה היה הדיל שלך עם יחיא סינוואר, שהמליץ לך בפתק לקחת "סיכון מחושב", ואתה האמנת לו, לטרוריסט הזה, שאגב חייב לך את שיחררו מהכלא, בעסקת שליט, יחד עם מספר עצום של רוצחים ומחבלים".

"אני הפסקתי את העברת מזוודות הדולרים מיד בשבוע הראשון לכניסתי לתפקיד, יחד עם שר הביטחון גנץ. מר נתניהו, אנא חסוך מאיתנו את העצות שלך".

"עוד לא עבר מספיק זמן כדי שנשכח – כולנו זוכרים את הכשלון המוחלט שלך מול חמאס ומול הטרור. בזמן שקנית שקט בדולרים, הטרוריסטים התעצמו למימדים מפלצתיים. עכשיו המשמרת שלנו – ואנחנו מתקנים".

‏‎בליכוד הגיבו לדברים: "בנט, השקט שקיבלת בדרום הוא תוצאה של מבצע ״שומר החומות״ שהוביל ראש הממשלה נתניהו וגם את זה הצלחת לקלקל. כשאתה מצייץ על ״המשמרת של נתניהו״ אתה שוכח שבתקופה הזאת את היית שר ביטחון וחבר קבינט. תם זמנה של ממשלת החולשה שלך. תתחיל לארוז".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. חכמה ענקית להגיב על טיל אחד ומאידך לתת לפורעים ערבים ימ"ש לרגום אוטובוסים באבנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים