שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט: "1000 ישראלים מתו בגלל נתניהו ורגב"
"מחדל נתב״ג"
יו"ר ימינה במליאת הכנסת: "נתניהו ורגב – למה לא השתלטתם על נתב״ג? דרשנו, זעקנו, התרענו—למה הכנסתם לארץ אוטוסטראדה של מוטציות וחולים"
תגיות:
נפתלי בנט | צילום: דוברות הכנסת – שמוליק גרוסמן

יו"ר ימינה נפתלי בנט התייחס היו במליאת הכנסת למה שהוא מגדיר כ"מחדל נתב״ג" ואמר כי "אני פונה פה למירי רגב ולנתניהו. איך למען השם אפשרתם להכניס אוטוסטרדה של כל המוטציות בעולם לתוך מדינת ישראל? התרענו בזמן אמת, זעקנו בזמן אמת, אמרנו- תשלטו על נתב"ג, בזמן אמת, לא בדיעבד, אמרנו – תשתלטו, תבדקו אנשים לפני שהם עולים למטוס, עם הנחיתה בארץ. בדובאי עשו את זה בסיישל עשו את זה בכל העולם עשו את זה".

"ומאז עוד אלף מתים ואתם מעיזים לעמוד פה ולהגיד – 'כמה הכל נפלא, בואו תלמדו מאיתנו'. מה נלמד מכם? בושה וחרפה. הכנסתם את כל המוטציות: המוטציה הבריטית, והדרום אפריקאית על ידכם. אלף הרוגים, אלף הרוגים בגלל המחדל שלכם. לכו הביתה. למדינת ישראל מגיעה הנהגה רצינית שאכפת לה מהאזרחים", דברי בנט.

יו״ר סיעת ימינה, ח״כ איילת שקד, אמרה הבוקר: "ממשלת ישראל, ובעיקר נתניהו ורגב הם הנושאים באחריות הישירה לייבוא המוני של המוטציות לישראל, מה שהביא לזינוק בתחלואה ובתמותה בארץ. התרעתי פעם אחר פעם שצריך לשלוט על נתב״ג והם לא עשו דבר. אתמול כדי לחפות על כ-60 מתים ביום אחד, ומעל אלף מתים בחודש, ראש הממשלה עשה מסיבת הבטחות (בלי כיסוי כמובן) לחלוקת כספים. המנהיגות הנוכחית נכשלה. אנחנו נביא מנהיגות חדשה לישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים