שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בניגוד לעמדת הקואליציה – החוק עבר
ניצחון לאופוזיציה
האופוזיציה הגישה בקשה לקיים הצבעה שמית אך משכה את הבקשה. כאשר החלה ההצבעה נכנסו למליאה חברי אופוזיציה נוספים וההצעה זכתה לרוב של 25 תומכים מול 24 מתנגדים
מליאת הכנסת | צילום: Dmitry Pistrov, שאטרסטוק

למרות התנגדות הקואליציה, מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק רישוי עסקים של חברת הכנסת קרן ברק. האופוזיציה הגישה בקשה לקיים הצבעה שמית אך משכה את הבקשה רגע לפני ההצבעה וביקשה לקיים הצבעה אלקטרונית. כאשר החלה ההצבעה נכנסו למליאה חברי אופוזיציה נוספים וההצעה זכתה לרוב של 25 תומכים מול 24 מתנגדים.

ההצעה מבקשת לבטל את הדרישה לתוספת ביטוח למכוני הכושר, ולהשוות את הדרישות הרגולטוריות למקובל במקומות האימון לספורטאים לא מקצועיים בעסקים אחרים בענף הספורט. כמו כן מוצע לחייב את בית העסק לעדכן בשלט המוצב במקום בולט כי לבית העסק ביטוח צד ג' בלבד.

בדברי ההסבר להצעה נכתב: "מכוני כושר מחויבים לבטח את לקוחותיהם בביטוח תאונות אישיות כתנאי לקבלת רישיון העסק או ההיתר הזמני בשעה שבעסקים אחרים מכל הסוגים תנאי זה אינו קיים. בכדי לשנות חשיבה זו, יש לאמץ גישות מקלות פשוטות ומינימליות המאפשרות שמירה על זכויותיו ומעמדו של בעל העסק גם באופן שווה לעסקים אחרים תוך שאנו מאפשרים לו לפעול במסגרת החוק".

"על מנת לשפר את סיכויי שרידותם ולסייע להם להתקדם לעבר פריחה כלכלית חוזרת יש למזער עד כדי מינימום את הבירוקרטיה והרגולציה בעולם רישוי עסקים ולבחון התאמות הרגולציה אשר נוספו לעסקים שונים בשונה מהמקובל בענף".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. יפה מאוד, כל הסרת רגולציה היא מבורכת. בעל העסק לא צריך לכסות כל טפח וטפח. יש גם אחריות ללקוח עצמו לבטח את עצמו ולשמור על עצמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים