שיתוף
תגובות
מוזיקה » סינגלים » בניה יוחאי שר לבר מצווה שלו
"שבורי לב"
זוכה תחרות הכישרונות של "קייטנת החופש הגדול" של "מקור ראשון" בסינגל ראשון: בניה יוחאי – "שבורי לב"
בניה יוחאי | צילום: רחלי יוחאי

בניה יוחאי מעפרה חוגג השבוע בר מצווה. לציין אירוע חשוב כזה בימים של נגיף יכול היה להיות מאכזב, אבל לא בניה הוא בחור שיתאכזב. השישי במשפחה, בן הזקונים, ילד שמח וחכם, חברותי, עצמאי בחשיבה ואהוב מאוד על כל המשפחה, משחרר לכולנו שיר מוכר בביצוע מתוק.

בניה אוהב לשיר ולנגן מאז ומתמיד. כשהיה בן 6 התחיל כמו רבים מבני גילו ללמוד לנגן על חלילית ובמקביל ניגן משמיעה בדרבוקה, יחד עם אחיו הגדול שמנגן בגיטרה חשמלית. ליוחאי יש שמיעה מוסיקלית אותה ירש מאביו והוא מנסה לנגן על כל כלי שאפשר, גיטרה, פסנתר וכמובן דרבוקה ותופים למיניהם. לאחרונה קנה מערכת תופים חשמלית שעליה הוא לומד לנגן בכוחות עצמו.

כבר מכיתה ד' בניה לומד ומנגן על קלרינט. מנגן בשמחות ואירועים משפחתים ובקונצרטים של ביה"ס למוסיקה בבית אל, שארגן המורה שלו אסף רייס (לפי הקורונה כמובן) והשנה גם במסגרת תחרות 'כישרונות צעירים בישיבה'

לא שהוא כזה 'מבוגר', אבל בניה שר מגיל צעיר, בעיקר באירועים המשפחתיים – בר מצווה, חתונה של אחות (שר יחד עם אחיו את 'אם אשכחך'). בנוסף הוא מקליט שירים עם אחיו הגדול ושר במהלך שנה שעברה במקהלת ביה"ס אוהל שילה. כשהיה בן 9 הופיע בניה בטקס יום הזיכרון המרכזי ביישוב עפרה בשירה משותפת עם זמר מהיישוב.

בניה רוצה להיות זמר ונגן קלרינט (ותופים..) כשיגדל, חשוב לו לשלב בין לימוד תורה לבין המוסיקה. בניה תלמיד טוב ואחראי ומשתדל להשקיע בלימודים ובחברים במקביל להשקעה במוסיקה, שהיא קודם כל ההנאה הגדולה שלו.

לאחרונה, זכה במקום הראשון בתחרות כישרונות בקייטנת החופש הגדול שערך העיתון "מקור ראשון", ממנו קיבל 2 מתנות חשובות: הפקת הקלטה באולפן ומפגש מרגש לעצות וטיפים עם המנטור, מבחינתו – ישי ריבו. המפגש היה מעצים ומשמעותי, ובאולפן הופקה הגרסה המצורפת של "שבורי לב" שכתב במקור חנן בן ארי.

קרדיטים

מילים ולחן: חנן בן ארי
הפקה מוזיקלית: אוהד רובינשטיין
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים