שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » בניין באזור יהודי במיאמי ביץ' תמוטט
הרוג ופצועים
כוחות הצלה פועלים לחילוץ לכודים בעקבות קרסית הבניין. אדם אחד לפחות נהרג. לא ידוע כמה אנשים היו במבנה וצוותי הצלה מחפשים אחר לכודים
תגיות:
התמטטות בניין באזור יהודי במיאמי ביץ' | צילום: רשתות חברתיות

בניין דירות בשכונה יהודית במיאמי קרס היום (חמישי) חלקית, וכתוצאה מכך אדם אחד נהרג אחד ומבצעים חיפושים אחר פצועים נוספים. הבניין בן ה-12 קומות ממוקם בשכונה סמוכה למיאמי ביץ'. כוחות מקומיים של חילוץ והצלה פועלים לאיתור נפגעים ולכודים נוספים שלפי שעה לא ידוע מספרם ומצבם.

ערוץ NBC המקומי בדרום פלורידה פרסם תיעוד של חילוץ ילד מההריסות. במקביל דווח כי כוחות ההצלה נקראו לסייע בחילוץ שני נפגעים, שלא ברור מה מצבם. בניין הדירות מכיל יותר מ-100 יחידות דיור ולא ברור מה גרם לקריסתו.

הרשויות במחוז מיאמי-דייד בדרום-מזרח פלורידה מסרו כי עשרות צוותי חילוץ והצלה הוזעקו לעיירה סרפסייד, כ-24 ק"מ מצפון למיאמי, ומחפשים אחר לכודים. "שלחנו 80 כלי רכב, אנו פועלים בזירה ליד רחוב 88 ושדרת קולינס", מסרו שירותי הכיבוי. גם המשטרה מסייעת בחיפושים.

על פי דיווחים ב"מיאמי הרלד", הרשויות בעיר הכריזו על אירוע רב נפגעים וכוחות גדולים של מכבי האש ויחידות חילוץ נשלחו לזירת האירוע. כלי תקשורת אחרים דיווחו על חשש גובר מנפגעים במקום. האסון התרחש בשדרות קולינס 8877. האזור נחשב פופולרי בקרב תיירים המגיעים לחופי הרחצה הרבים של העיר.

אחד מעדי הראייה שהגיע לעיר לנפוש עם משפחתו סיפר: "זה הרגיש כמו טורנדו או רעידת אדמה". הוא העריך כי רוב הבניין היה מאוכלס בדיירים. ראש עיריית סופרסייד, צ'ארלס בורקט, עדכן כי אדם אחד נהרג ובמקום ישנם לפחות 10 פצועים שמטופלים בזירה. "זה קטסטרופה", אמר בורקט.

"הבניין רעד והסתכלתי מהחלון ולא יכולתי לראות כלום, אז חשבתי שמגיעה סופה או משהו אחר", סיפר דייר שמתגורר בבניין הסמוך. "כאשר האבק התפזר, שני שלישים מהבניין נעלמו, הם נפלו לקרקע".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים