שיתוף
תגובות
חדשות » בני ברק מתרגשת לקראת יריד היין הראשון
לכבוד שומרי שביעית
לקראת ראש חודש אדר ב' תקיים עיריית בני ברק יריד יין ראשון מסוגו לכלל המגזרים בהשתתפות עשרות יקבי בוטיק שומרי מצוות שמיטה
יונג כלייזמר

לקראת ראש חודש אדר ב' תקיים עיריית בני ברק יריד יין ראשון מסוגו לכלל המגזרים בהשתתפות עשרות יקבי בוטיק שומרי מצוות שמיטה, היריד יתקיים כאמור בערב ראש חודש אדר ב' באמצעות החברה הכלכלית של בני ברק במתחם העסקים החדש של בני ברק הוא יריד ראשון מסוגו בעיר, להקת כלייזמרים בהובלת אברהם בורשטיין ולהקתו תלווה את היריד.

ליריד הוזמנו יקביי יין בוטיק באיכות גבוהה במיוחד  אשר החליטו שבשנת השמיטה הם לא בוצרים את הענבים ולא עובדים את הקרקע, ובשל החלטה זו נבצר מהם להפיק את סדרת היינות של בציר 2022.

היריד מכוון לכלל המגזרים ויתקיים במתחם העסקים החדש בצפון בני ברק. ובעירייה מציינים כי הכניסה ליריד מחייבת הרשמה מראש באתר טיקצ'אק.

מטרת היריד היא לחזק את בעלי הכרמים שלא יבצעו בציר בשנת השמיטה, ולנסות לסייע להם לסיים את שנת השמיטה בלי נזקים כלכליים גדולים בעקבות קיום המצווה.

עיריית בני ברק וקרן השביעית יסבסדו את עלות הכניסה למען חיזוק העסקים הקטנים שניזוקו בתקופת הקורונה, והכניסה ליריד תהיה במחיר סמלי.

אברהם רובינשטיין, ראש עיריית בני ברק: "חלמנו לתמוך בכורמים שומרי השמיטה, חלמנו לעזור לעסקים הקטנים ולחזק את ארץ ישראל. כל החלומות האלו מתגשמים באירוע אחד. אנחנו מקבלים בברכה את היקבים הרבים שלוקחים חלק ושמחים מאוד לקיים יריד יין משובח לתושבי בני ברק והאזור כולו".

בן ציון קוגלר יו"ר קרן השביעית: "קרן השביעית נמצאת בשטח יום יום ומלווה את החקלאים בכל אתגר במהלך השנה,  היכולת לתת מענה וסיוע לכל חקלאי ולכל אתגר מגיעה מהציבור היקר ששמח לתמוך ולתת.

"יריד היין הקרוב זאת הזדמנות נוספת לחבר באופן בלתי אמצעי בין בעלי היקבים והכורמים שמוסרים נפש, לתושבי העיר שלעיתים המושג "שמיטה ומסירות נפש" נשמע כלקוח מסיפורים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים