שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סביבת גנץ: "מיכאלי תפרק את הממשלה"
המשבר מחריף
תרעומת בכחול לבן על התנגדות השרה בסוגיית הפנסיות התקציביות. מפלגת העבודה: "ה'תחזיקו אותי לפני שאחזור לנתניהו' – לא מכבד"
בני גנץ | צילום: MSC

המשבר בקואליציה לאחר האולטימטום של בני גנץ לא נרגע, כשאתמול התנהלו חילופי האשמות בין אנשיו של שר הביטחון לאנשיה של שרת התחבורה מרב מיכאלי.

בסביבתו של גנץ כועסים על התנגדותה של מיכאלי לסוגיית הפנסיות התקציביות שהוא מבקש, לאחר שבמפלגתה הודיעו כי יצביעו נגדה. כך מפרסם הבוקר הכתב הפוליטי של "ישראל היום", יהודה שלזינגר.

בסביבת גנץ כיוונו אצבע מאשימה למיכאלי: "אם יש מישהו שיפרק את הממשלה הזאת, זו מיכאלי ומפלגת העבודה. היא תחזיר את נתניהו לשלטון. ברוב המפלגות הבינו שחוקי הביטחון של גנץ חשובים והנמיכו במהלך היום את הווליום, רק במפלגת העבודה ממשיכים להתעקש. לא ברור איך היא לא מצליחה לשלוט במפלגה שלה".

ממפלגת העבודה אמרו כי: "כתמיד, מפלגת העבודה תנהג גם הפעם באחריות ובערכיות. שיטת ה'תחזיק אותי לפני שאני חוזר לנתניהו' של גנץ לא מתאימה ולא מכבדת את השותפות הקואליציוניות. בימים אלה נדרשת רגישות חברתית וכניסה תחת האלונקה לטובת הציבורים החלשים ולטובת קיום הממשלה החשובה הזו. נמשיך לעשות כל מאמץ להגיע להסכמות לטובת אזרחיות ואזרחי ישראל".

מי שלא התרגשו מאיומי גנץ הם בנט ולפיד. גורם בקואליציה אמר ל"ישראל היום" כי העניין צפוי להיפתר: "הבעיה הגדולה שלנו היא הרבה יותר אלי אבידר מבני גנץ. הוא לא יפרק את הממשלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים