שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "בעד הגבלות פורים, דורש לפתוח חינוך"
גנץ מצהיר
בהתייחסות לקצבת הנכות אמר: "מי שמונע את כינוס ועדת שרים לחקיקה להעברת החוק זה אמסלם" כמו כן קרא לציבור באזור לצאת להתחסן: "צריך שכמה שיותר אנשים יתחסנו"
תגיות:
בני גנץ | צילום: אלעד מלכה

היום (שני) ערך שר הביטחון בני גנץ ביקור בכפר ג׳וליס, לטובת התרשמות ממאמצי ההתחסנות במקום. במסגרת הביקור אליו הגיע יחד עם השר מיכאל ביטון, ח״כ יעל רון בן משה ורות וסרמן-לנדה ומופיד מרעי ראש מועצת חורפיש לשעבר ומועמד מטעם כחול לבן לכנסת הבאה, נפגשו עם השייח׳ מוואפק טריף, מנהיגה הרוחני של העדה הדרוזית.

במהלך הביקור התייחס לישיבת הממשלה הצפויה הערב אמר: ״היום אנחנו נאבק על שני דברים. ראשית נאבק על כך שיהיה קצת יותר סגר בפורים כדי שנהיה בסדר בפסח, ועל כן נתמוך בהגבלות תנועה, בדגש על הגבלות ליליות, כדי למנוע התקהלויות בחג. שנית, נתעקש על פתיחת מערכת החינוך כמה שיותר מוקדם בערים ירוקות וצהובות. החינוך סובל ממחסור גדול מאוד של ימי לימוד, ואנחנו נפעל ככל האפשר על מנת לשחרר את המערכת".

כמו כן, התייחס לנושא העלאת קצבת הנכות ואמר: ״שמעתי ששר האוצר תוקף אותי על זה שאני מונע את העלאת קצבאות הנכות, אז אני רוצה להזכיר לו שמי שבכלל מונע את כינוס ועדת שרים לחקיקה על מנת להעביר את החוק הזה כמו עוד כמה חוקים חברתיים חשובים וקריטיים נוספים הוא בכלל חבר המפלגה שלו השר דודי אמסלם ולכן תתארו לכם מה יקרה אם אנחנו נהיה מחוץ לתמונה והליכוד ישאר לבד והדברים לא יקרו או יקרו רק כמו שהם רוצים ולכן נפעל כדי שתקום כאן ממשלה ישרה שתשרת את כולם״.

השייח מוואפק טריף: ״אני מודה לשר גנץ שהגיע אלינו לעודד ההתחסנות כי רק בעזרת החיסון נוכל לצאת ממשבר הקורונה. אני קורא לכל העדה הדרוזית לצאת להתחסן כדי שנוכל להחזיר את כל הילדים לבית הספר וכדי שנוכל לחגוג יחד את חג הנביא יתרו״.

מופיד מרעי, מועמד כחול לבן לכנסת הבא: ״מצטרף לדברי השייח והשר גנץ וקורא לכולם להתחסן, בדגש על הצעירים, שכרגע לא מתחסנים מספיק וזה משמעותי מאד. במיוחד קורא לתושבי ירכא להתחסן כי שם אחוז ההתחסנות נמוך במיוחד. זה איזור תעסוקה, איזור מסחר וכדי לחזור לחיים נורמליים חשוב שיעלו את רמת החיסון אצלם. צאו ותתחסנו״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים