שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » בעיות תזרים? כך תצמחו 'בזכות' הקורונה
נקסט קפיטל
אל שולחנם של עובדי נקסט קפיטל מגיעות מדי יום עשרות פניות מעסקים, חברות ועמותות שכמעט וקרסו בתקופת הקורונה בשל בעיות תזרים – והם מפתיעים גם את הנואשים ביותר
משבר הקורונה פגע בעסקים | צילום: שאטרסטוק
לקריאת הכתבה מלאה
תמכו בעיתונות החופשית במגזר ותהנו ממנוי דיגיטלי הכולל קריאת חופשית ללא הגבלה ומגוון שירותי פרימיום באתר, עם מינימום פרסומות

בזמן שעסקים רבים קורסים ונסגרים, עולים דיווחים רבים דווקא על עסקים שצמחו והתאוששו רק 'בזכות' הקורונה… יצאנו לבדוק ואכן מדובר בתופעה מעניינת שהולכת ומתרחבת.

חברת נקסט קפיטל היא בין הראשונים אשר גילו את האפשרות להשתמש בנגיף הקורונה כהזדמנות עבור עסקים, חברות ועמותות (מלכ"ר) שמתמודדים בדרך קבע עם בעיות תזרים או כאלה אשר רוצים להשקיע בהגדלת העסק ובחיזוקו.

הם עושים זאת באמצעות קרן מיוחדת שמשרד האוצר הקים במטרה לסייע לבעלי עסקים להתמודד עם אתגר הקורונה והקושי באחזקת עסק. כאשר בעוד בדרך כלל הסיכוי של בעל עסק לקבל הלוואה קלושה ועוברת דרך ארוכה ומלאת בירוקרטיה וקשיים, כאן להיפך, המדינה רוצה מאוד לתת גב לעסקים הקטנים. לכן התנאים הם טובים מאוד מה שגרם למאות יזמים זריזים לנצל את ההטבה המיוחדת ולהוציא הלוואה בתנאים שם לא חלמו עליה אף פעם.

מי שכאמור קפצה על האתגר היא חברת נקסט קפיטל אשר זה שנים ארוכות מובילה בגיוס אשראי לעסקים מקרנות מדינה, בנקים וקרנות משקיעים, כאשר לרשותה עומד צוות כלכלנים מנוסה ומקצועי בהכנת תוכניות עסקיות וגיוס אשראי עסקי.

חברת נקסט קפיטל המתמחה בהלוואות ומשכנתאות לשכירים ועצמאיים בעלי נכסים קיימים בתנאים מעולים לסגירת חובות, איחוד הלוואות או לכל מטרה גם למסורבי בנקים ופש"ר, גילתה את האפשרות להשתמש בקרן קורונה הממשלתית כהזדמנות להשיג עבור לקוחותיה הלוואות ענק בסכומים גדולים ובתנאים טובים הרבה יותר מהמקובל בשוק.

נכנסתם לבידוד? סתם בודדים? לא נשאיר אתכם לבד

קבלו שבועיים גלישה באתר בחזית מדיה בחינם

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים