שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » בערד משתמשים בפעוטות לצרכים פוליטיים
גיבורים על ילדים
ילדי ובנות ערד מהקהילה החרדית מחו על האפלייה הקשה ממנה הם סובלים ועל התנכרות הרשות המקומית המסרבת להעניק את הפתרונות הזמינים למצוקת המקום הקשה
תגיות: ,
ילדי חסידות גור מפגינים בערד | צילום: באדיבות המצלם

ילדי ובנות ערד מהקהילה החרדית מחו על האפלייה הקשה ממנה הם סובלים ועל התנכרות הרשות המקומית המסרבת להעניק את הפתרונות הזמינים למצוקת המקום הקשה.

מתוך 73 כיתות ריקות בעיר, בחישוב ממוצע של תלמידים פר כיתה, לא ראתה עיריית ערד לנכון להקצות אפילו כיתה אחת עבור הילדים והילדות שנאלצים ללמוד בתנאים ירודים ועם מספר תלמידים ותלמידות גדול במיוחד בכל כיתה, זאת בעוד עיריית ערד מתגאה על צמצום כמות הילדים בכיתה ביתר זרמי החינוך בעיר.

הילדים הקטנים יצאו בימים הראשונים לפתיחת שנת הלימודים לסדרת מחאות מול מבנים ריקים המיועדים לגני ילדים וניצבים בשממונם או משמשים לצרכים שאינם הייעוד המקורי בזמן שפעוטים ופעוטות נאלצים לסבול מתת תנאים ומצוקת מקום חריפה ומשיקולים פוליטיים ציניים העירייה מסרבת לאפשר את השימוש בהם.

מול מחלקת החינוך בעיריית ערד הפגינה קבוצה גדולה של בנות התיכון שמחו מול אנשי ונשות האגף המסרבים בקשיחות לפתור את מצוקת המקום הקשה ממנה הן סובלות.

בימים הקרובים צפוי גל מחאה נרחב לשטוף את העיר, מצידם של הורים לילדים שלא נמצא עבורם מקום ראוי ללימוד, עד להמצאת מענה ראוי לשמו. מענה שכאמור זמין וניתן להשגה בכל עת.

בקרב הקהילה מובעת תקווה כי הנהגת העיר תתעשת ברגע האחרון ותפעל בשוויוניות לטובת כלל ילדי ערד הזכאים לחינוך בתנאים הוגנים ומקובלים ללא אפלייה פסולה ומקוממת.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים