שיתוף
תגובות
צרכנות » בצל הנגיף: מתחתנים בחתונת קורונה קטנה
חוסכים אחרי החיסכון
מתחתנים בחתונת קורונה? מזל טוב! • מה שהתחיל כטרנד זול, צובר תאוצה והופך לממוסד וממוסחר, ולמרות זאת גם כאן אפשר לחסוך
תגיות: ,
טבעות - תמונת אילוסטרציה | צילום: stockcreations, שאטרסטוק

עונת החתונות המתרגשת ובאה אלינו תהיה מרגשת ומסקרנת. לקונספט 'חתונות הקורונה' כבר התרגלנו בימים שלפני פסח והזוגות שיחגגו בקרוב התארסו בחלקם לאחר תחילת המגיפה, אבל עכשיו גם הקונספט החדש מתבסס, צובר תאוצה והופך לממוסד. רגע לפני שזה קורה ומחירי החתונות שצנחו ממריאים שוב, אספנו כמה טיפים לחגיגה זולה ומרגשת.

חתונה ביתית – זה אומנם כבר לא מקורי, אבל חתונה בחצר של בית יכולה להיות הפתרון האידיאלי לחיסכון במחיר האולם. אין צורך בגן אירועים מפואר או וילה מפוארת במחיר מופרז, כל בית עם חצר יכול להוות מיקום מושלם לחתונה.

הסביבה נחלצת לעזרה – זה הזמן לגייס את החברים ובני המשפחה המוכשרים שיכולים לתת את השירותים מסביב לחתונה. כך למשל עיצוב חופות, סידורי פרחים או כיסאות כלה, מוכנים להיות אלו שיתאמו את ההזמנות ועוד. אין צורך לבקש מהם להתנדב, אך לעתים התשלום שיגבה עבור חתונה קרובה יהיה נמוך מהתשלום הרגיל.

התזמורת – רק חמישים איש יוכלו להגיע לחתונות הקורונה בקונספט הנוכחי ולכן אין צורך בתזמורת של שלושה ארבעה כלי נגינה. אורגן אחד יספיק ואת מערכת ההגברה אפשר לשים אצל השכנים במרפסות, כך שכולם יוכלו להיות שותפים לשמחה. חשוב לשים לב, אסור להרעיש אחרי השעה 11 בלילה וכן כדאי להתחשב בשכנים המתגוררים בסמוך למיקום החתונה.

למרות האפשרות לחסוך, בחלק מהדברים כן חשוב להשקיע ולא לחסוך, כך למשל הצלם שיהיה זה שינציח את האירוע וישאיר מזכרת לדורות הבאים. גם בדברים ספציפיים שחשובים לכלה או חתן ספציפיים כדי להעניק להם את ההרגשה של יום מיוחד המגיעה להם עם ובלי קורונה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים