שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » בקרוב תוכלו לרכוש קורקינט חשמלי עם ביטקוין
גם בישראל
הביטקוין ממשיך לקבל רוח גבית מהשוק, והפעם מחברה ישראלית • יצרנית הקורקינטים החשמליים אינוקים (inokim) הודיעה כי תקבל תשלום בביטקוין על מכירות קורקינטים
קורקינט חשמלי | צילום: שאטרסטוק

הביטקוין ממשיך לקבל רוח גבית מהשוק, והפעם מחברה ישראלית. יצרנית הקורקינטים החשמליים אינוקים (inokim) הודיעה כי תקבל תשלום בביטקוין על מכירות קורקינטים.

החברה היא היצרנית והמשווקת הגדולה בישראל של קורקינטים חשמליים ועד כה ייצרה לשוק הישראלי מעל 100 אלף קורקינטים. אינוקים משווקת קורקינטים גם בעולם ומחזיקה בין היתר סניפים בארה"ב ובמזרח אירופה. העסקה אינה כוללת את חברת הקורקינטים השיתופיים של אינוקים "ליאו".

את ההחלטה המשמעותית קיבלה אינוקים, שהוקמה לפני כשמונה שנים ונמצאת בבעלות האחים כפיר ודרור בן שושן לצד רשת 'ביג', ימים ספורים לאחר הודעתו של היזם אילון מאסק כי טסלה תקבל בעתיד תשלום בביטקוין על מוצריה.

בחברה טוענים כי לאחר שהביטקוין ביסס את מעמדו כבמטבע מוביל ולאחר שחברות 'כבדות' הודיעו כי יאפשרו תשלום בביטקוין כמו 'פייפאל' או 'טסלה'. "תשלום באמצעות ביטקוין הופך להיות קונצנזוס בעולם ואט אט גם בישראל, כאשר התשלום בביטקוין מבחינה טכנית אמור להיות פשוט", נמסר מהחברה.

כפיר בן שושן, ממייסדי החברה טוען כי "הפעם זה יוצא הרבה יותר משתלם, מכיוון שמחיר הביטקוין מאז תחילת השנה נסק בעשרות אחוזים, הרווחת את הקורקינט החדש שלך רק מהעליות האחרונות".

לקוח המעוניין לשלם בביטקוין, ייגש לאתר חברת Inokim ויבחר את הכלי החדש. לאחר מכן יתקדם לכיוון הרכישה, בדיוק כמו כל תשלום אחר בויזה או ישראכרט.

ב-Inokim מציינים שכאשר מגיעים לתשלום הסופי, מחיר העסקה ננעל לפי השער של הביטקוין לאותו זמן כמו בדולר. כך מועבר התשלום בדיוק לפי שוויו בשקלים. התשלום עובר מהארנק של הלקוח לארנק של חברת אינוקים עד קבלת אישור העסקה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים