שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » בקשתו היחידה של מרן הרב שטיינמן בעת פטירתו
צוואת מרן רה"י
תלמידיו לקחו יוזמה והקימו את מפעל התורה העולמי. עכשיו, יש לך את ההזדמנות להיות חלק ממנו ולקנות זכויות שיעמדו לכם ולקבל כניסה להגרלה על סך מאה אלף דולר
מרן רה"י הרב שטיינמן זצוק"ל | צילום: שוקי לרר

בסוף החודש בתאריך כ"ד בכסלו, נציין ארבע שנים ללכתו של מרנא ורבנא רשכבה"ג הגראי"ל שטינמן זצוק"ל. רבנו הגדול היה צנוע ועניו, אך באופן חריג בעת פטירתו הוא ביקש רק דבר אחד כהכרת טובה אישית: שילמדו לזכותו. מיד אחר תקופת האבל לקחו על עצמם תלמידיו את היוזמה והקימו את מפעל התורה העולמי 'מכירים טובה' שמאוחר יותר קיבל את השם – ישיבה על קברו.

מפעל התורה 'ישיבה על קברו', הוא למעשה בית המדרש הגדול ביותר בעולם. רבבות לומדים ולומדות משתתפים בקביעות, במסלולי הלימוד המקיפים את כל חלקי התורה. גולת הכותרת של המפעל היא העמידה בכור המבחן – הלומדים נבחנים מדי יום בסיום הלימוד. דבר המסייע כמובן לרצינות הלימוד, להבנתו ולרציפותו. לעונים בהצלחה על המבחנים, מחולקים פרסי עידוד קבועים. על מנת להגדיל ולהרבות תורה. המפעל זכה להצלחה חסרת תקדים, במשך 24 שעות ביממה, הלומדים מתקשרים ומשתתפים במבחנים. מדי חודש מתקבלות למעלה ממיליון תשובות! אין ללימוד בלתי פוסק בסדר גודל אסטרונומי כזה, אח ורע בכל ההיסטוריה היהודית.

עכשיו, יש לך את ההזדמנות להיות חלק מהדבר הגדול הזה ולקנות זכויות שיעמדו לך, לבניך ולבני בניך. בתרומתך אתה משיג הן זכויות רוחניות בעולם הבא והן זכויות שהן שכר בעולם הזה. כל כרטיס שתקנה יזכה אותך, גם בהחזקת תורה מופלאה וגם בכניסה להגרלה על סך מאה אלף דולר! כן, סכום אדיר זה יכול לאפשר לך לחיות ברווחה וברוגע כלכלי ולפטור אותך מההתרוצצות בסוף כל חודש. מדובר בהזדמנות פז שאסור להחמיץ, החבילה המלאה – תורה וגדולה במקום אחד.

גם אני רוצה לקיים את צוואת ראש הישיבה זצוק"ל

בוא לעזור לנו להכיר טובה למרן הגראי"ל, שנשא על שכמו במשך שנים את משא הדור ולא ביקש דבר בתמורה. אנחנו חייבים זאת בשבילו, אנחנו חייבים זאת בשבילנו. בזכות התרומה שלך, מפעל התורה הענק 'ישיבה על קברו' יוכל להמשיך ביתר שאת וביתר עוז. הכסף שנתרם מועבר ישירות ללומדים, מכיוון שפעילות המפעל מתקיימת בס"ד בשיטות דיגיטליות מתקדמות וממוחשבות. כך שאין ברשות הארגון משרדים, צוותי מזכירות וכדומה. כל הפעילות נעשית ע"י תלמידי חכמים מופלגים, שמפנים מסדר יומם העמוס ומכינים את השאלות לשם שמיים, באופן הברור והמועיל ביותר.

בהגרלה על הסכום הענקי – 100,000 דולר, התורמים שנדבם לבם להשתתף ולהעניק מהונם עבור המפעל האדיר, יכולים לבחור חבילות שונות שכל אחת מהן מזכה את התורם לקבל יותר כרטיסים להגרלה ויותר סיכויים לזכות. בנוסף, התורמים בסכומים גבוהים יקבלו, תשורות נוספות שכל אחד היה רוצה לקבל. למשל, מתנה אישית שנשלחה על ידי בנו ממשיך דרכו של הגראי"ל זצוק"ל, מרן ראש הישיבה הגר"ש שטינמן שליט"א ושטר שמירה ושותף הזהב חתום על ידי גדולי הדור שליט"א.

תורמים מהירי החלטה שהבחינו כי הזדמנות נדירה כזו אי אפשר לפספס, כבר נכנסו להגרלה מקדימה מיוחדת על סך 100,000 דולר, אליה ניתן להצטרף עד חצות י"ב בכסלו 16/11. אז קדימה, למה אתה מחכה? זה הזמן להיות חלק מבית המדרש הגדול בעולם, התקשר עכשיו ל 000-000000 או הקלק על הקישור והיכנס להגרלה. רק זכור שלא משנה מי יעלה בגורל, אתה כבר זכית!

גם אני רוצה לקיים את צוואת ראש הישיבה זצוק"ל

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים