שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הקבינט המדיני ביטחוני הוקדם ל-17:00
על רקע הביקורת
בעיצומן של התפרעויות המחבלים אמש בלוד דרשו השרים אקוניס, תמנו שטה וגמליאל הבהרות ועדכונים בקבוצת הוואטסאפ של הממשלה. בתגובה נעל מזכיר הממשלה את הקבוצה
משתמש בוואטסאפ. אילוסטרציה | צילום: Alex Ruhl, שאטרסטוק

ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני שהייתה אמורה להתקיים היום (רביעי) בשעה 21:00 – הוקדמה לשעה 17:00. הדיון המיוחד יעסוק בעניין המתיחות הביטחונית במדינה.

בתוך כך, בעקבות דרישת שרים לדיון רשמי על ההתפרעויות בערים המעורבות, ולהכנסת כוחות צה"ל ללוד – מזכיר הממשלה צחי ברוורמן חסם אמש את קבוצת הוואטסאפ של שרי הממשלה. מאוחר יותר הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו על "מצב חירום מיוחד" בלוד ועל כניסת כוח מג"ב לעיר.

השר אופיר אקוניס מהליכוד שאל בקבוצה: "מישהו יכול לעדכן את שרי הממשלה מה קורה בלוד?". השרה פנינה תמנו שטה מכחול לבן כתבה: "בעיקר תמונות קשות. ראש העיר חסר אונים. אשמח לקבל עדכון רשמי לממשלה". אקוניס השיב לה כי "העדכון זה למליאת הממשלה".

השרה גילה גמליאל מהליכוד שאלה במסגרת ההתכתבות מדוע לא מכניסים כוחות צבא ללוד: "ראש העיר מגדיר מלחמת אזרחים ואיבוד שליטה. זה אכן מחייב עדכון במליאת הממשלה לגבי איך מונעים את האנרכיה הזו, לא רק בלוד אלא גם בעוד מקומות. מה עם הכנסת הצבא ללוד, היכן זה עומד?". אקוניס דרש שוב: "מבקש לכנס את הממשלה כדי לקבל עדכונים לגבי כל הגזרות".

בתגובה לדרישות השרים, חסם מזכיר הממשלה ברוורמן את האפשרות להגיב בקבוצה, והסתפק בהודעה קצרה ולא מנומקת: "הקבוצה נחסמה". ברוורמן טרם החזיר לשרים את האפשרות להגיב בקבוצת הוואטסאפ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים