שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ברמת שלמה מסכמים בסיפוק את אירועי השלג
ללא אירועים חריגים
מערך המתנדבים של המנהל הקהילתי הפועל בימי שגרה התגייס ונרתם לטובת התושבים במזג האוויר הסוער.כונן טלפוני מיוחד עמד לרשות התושבים מטעם המנהל למענה מידי
סיכום השלג ברמת שלמה | צילום: אבי סויסה

חג השלג של הירושלמים לא פסח כמובן על שכונת רמת שלמה ותושביה נהנו מהלבן שכיסה את המרחבים המוכרים. תושבי רמת שלמה נהנו מכמויות נדיבות מאוד של שלג שהיה בהם מספיק לייצר בובות שלג נכבדות ומשחקי שלג כמיטב המסורת להנאת הילדים ובני המשפחה.

לצד ההנאה הגדולה, נערכו במנהל הקהילתי בראשות מרדכי קסלר וסגן המנהל יהודה לוינגר, העומד בראשות ועדת הביטחון, מבעוד מועד לקראת האירוע, העלול חלילה לגרור עמו מקרי חירום וכאלו הדורשים מענה מיידי שלא פשוט בתנאים סוערים כפי ששררו בסוף השבוע בירושלים.

מערך המתנדבים של המנהל הקהילתי, הפועל כל ימות השנה בשגרה ובפרט בשנתיים האחרונות בתקופת הקורונה, הראה גם הפעם את יכולותיו ואת רוח המסירות וההתנדבות המפעמת במתנדבים. המערך התייצב לצד תושבי השכונה בסיוע בכל הנדרש בתנאי השלג וחוסר הנגישות בדרכים.

גם כונן טלפוני מיוחד עמד לרשות התושבים. שמואל רבינוביץ, חבר הנהלת המנהל הקהילתי, היה הכתובת הישירה לכל תושבי השכונה לכל צורך. מאספקת מידע שוטף על חסימת צירים ופעילות חיונית ועד סיוע לאנשים שנתקעו במרחק ללא יכולת לשוב לבתיהם בצורה רגילה.

במהלך אירוע השלג טיפלו כונני מד"א ומתנדבי "איחוד הצלה" בכמה אירועי חירום שהצריכו פינוי מהיר לבית חולים, שנעשה באופן זהיר ומקצועי בתנאים ששררו בכבישים באותה שעה, בהם כמה יולדות שפונו לחדר הלידה בבתי החולים בירושלים ומקרים נוספים.

התושבים והנהלת המנהל הקהילתי סיכמו בסיפוק את האירוע שסיפק מנות גדושות של הנאה ופנאי ועבר על הצד היותר טוב ללא אירועים חריגים ותוך התגייסות מלאה לטובת כולם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים