שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ברע"מ החרימו את השרה שקד: "לא עובדים איתה"
משבר חריף בקואליציה
גורמים במפלגה התריעו כי אם לא יפקיעו מהשרה סמכויות בחוק לחתום על הצווים שמאפשרים חיבור מבנים לחשמל, הם יפנו לפיזור הכנסת והליכה לבחירות
חברי הכנסת ווליד טאהא ומנסור עבאס | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

העימות בין רע"ם לשרת הפנים איילת שקד מהווה אולי את האיום הגדול מעל הקואליציה ונראה כי הוא לא מתכוון להישכח. כעת רע"מ הודיעה כי היא מחרימה את שרת הפנים איילת שקד עד להודעה חדשה. גורמים במפלגה התריעו כי אם לא יפקיעו מהשרה סמכויות בחוק לחתום על הצווים שמאפשרים חיבור מבנים לחשמל, הם יפנו לפיזור הכנסת והליכה לבחירות.

כזכור, הבוקר ברע"ם איימו לעצור את החוק לפיתוח חריש, חוק חשוב לשקד, באם חוק החשמל לא ינוסח לשביעות רצונם. כך פורסם הבוקר (ב') בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב.

חבר הכנסת ווליד טאהא מעכב את חוק חריש, שאושר בקריאה ראשונה ועוסק בפיתוח מואץ של העיר, בוועדת הפנים זה כמה שבועות ובין הצדדים שורר נתק. הוועדה אמורה לדון היום בחוק החשמל – גם ללא הסכמות בין הצדדים.

לפני כחודש אמר חבר הכנסת טאהא על שקד: "אין אמון בשקד וזה שורש הבעיה. שקד פועלת בכוונה נגד רע"מ ומנסה לרוקן את החוק". שקד התייחסה לאיום של רע"ם אז שלא להצביע עם הקואליציה על חוקים במליאה ואמרה: "מצדי שהקואליציה לא תביא חוקים להצבעה בגלל זה. אני לא מוכנה להתקפל בנושא הזה".

בתוך כך, יו"ר ועדת הפנים וואליד טאהא דחה את הישיבה שתוכננה להתקיים הבוקר לאישור חוק החשמל למועד לא ידוע.

חברת הכנסת אורית סטרוק מסיעת הציונות הדתית הגיבה לאיום החדש של רע"מ על שקד: "בוקר טוב איילת. ממשלת פרוטקשן. טענתי לפני חודש שחוק חריש יהיה בן ערובה. הנה זה בא. וזה לא הולך להיות קל יותר בהמשך. תשאלי את מי שכבר ניסה. איילת, את כבר יודעת שיש לך עסק עם סחטנים אלימים. תנתקי את זה עכשיו, לפני שיהיה מאוחר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים