שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ברקת: סער פרש כי הבסתי אותו בסקרים פנימיים
יריבות פוליטית
ח"כ ניר ברקת התראיין אצל ינון מגל ובן כספית ואמר כי "סער פרש כי הבסתי אותו בסקרים הפנימיים, עזיבתו לא משרתת את המחנה הלאומי והוא מפצל אותו"
שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת | צילום: lev radin, שאטרסטוק

ח"כ ניר ברקת התראיין הבוקר ב-103FM על רקע פרישתו של גדעון סער מהמפלגה, ואמר כי בסקרים הפנימיים עלה כי הוא מביס את סער בפריימריז לראשות המפלגה ביום שאחרי עידן נתניהו.

המראיינים בן כספית וינון מגל שאלו את ברקת "עשינו חיפוש ברשת ומצאנו סקר בערוץ 7, על פיו כשליש ממצביעי הימין תומכים ברעיון החלפת רה"מ ללא בחירות. המתאימים – גדעון סער 31 אחוז וניר ברקת 22 אחוז?". ברקת ענה כי "קודם כל בודקים בליכוד, כי להיות יו"ר הליכוד… בודקים בליכוד. המספרים הם, נשים בצד את רה"מ לרגע, אני מנצח את גדעון סער 2-1, שני שליש מול שליש".

לשאלה "האם טוב שעזב?", ענה ברקת: "אני שואל אם יצא טוב למחנה הלאומי, והתשובה היא לא, ואת זה רואים בשמחה והצהלה של מחנה השמאל, אני חושב שהאנשים החזקים צריכים להישאר בתוך הליכוד. כל אדם צריך להבין שאם הוא עוזב הוא מפצל את המחנה הלאומי, וזה לא טוב למחנה הלאומי".

כשעימתו את ח"כ ברקת מול מה שנכתב בעיתון הארץ, על כך שהתוכנית של סער היא להקים ליכוד ב', אמר ברקת: "יש ליכוד א' וצריך אחד חזק. כל מי שעוזב משיקולים שאני לא רוצה למנות, אני חושב שזה לא משרת את המחנה הלאומי".

לשאלתם הנוקבת לעבר ח"כ ברק על תקופת הליכתו אחרי שרון אז ל'קדימה', ענה ברקת: "אתה הולך 15 שנה אחורה? שהלכתי אחרי שרון? זה היה לפני שהצטרפתי לפוליטיקה, וודאי הארצית, והלכתי כמו הרבה מאוד ליכודניקים, ואני הראשון שעזב על רקע אידיאולוגי? גדעון לא עוזב על רקע אידיאולוגי, הוא הבין שיו"ר הליכוד הוא לא יכול להיות, אני מניח שיש לו שאיפות גדולות להחליף את נתניהו ולהיות רה"מ. בליכוד הוא לא יכול לעשות את זה ולכן הוא עזב את הליכוד, ולא משיקולים אידיאולוגיים כאלו ואחרים, אין מחלוקת – זו עובדה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים