שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ברקת על בנט: "זה גדול עליו בכמה מידות"
ניסיונות התיווך
ח"כ ברקת, המועמד לראשות הליכוד התראיין אמש והתייחס לנושא המלחמה באוקראינה והתיווך של רה"מ בנט. כמו"כ התייחס להסכם הגרעין עם איראן "נוצר מצב מסוכן לישראל"
ניר ברקת | צילום: פישל רוזנפלד

ח"כ ניר ברקת, המועמד לראשות הליכוד התראיין אמש לרדיו קול ברמה והתייחס לנושא המלחמה באוקראינה והתיווך של רה"מ בנט. כמו"כ התייחס להסכם הגרעין עם איראן "נוצר מצב מסוכן לישראל".

בנושא הפליטים הוא מסביר: "בעבודה חכמה בכל העולם אפשר לקלוט את הפליטים ברחבי העולם, ואם נידרש אפשר לתת אשרת שהייה זמנית, אבל בוודאי לא קליטה קבועה. אנחנו צריכים לקלוט את המינימום ההכרחי, אנחנו המדינה היהודית היחידה בעולם".

ברקת טוען כי "נוצר מצב מסוכן לישראל, פה בארה"ב ובעולם מדברים על אוקראינה, ובמקום שישראל תוביל מהלך של הרחבת הסנקציות על איראן לפני שהם יעשו מה שהרוסים יעשו, נותנים להם יותר כלים ומורידים מהם סנקציות".

"העולם מופתע מהמהלך הרוסי, הם מחכים להיות 'מופתעים' גם מהמהלך האיראני? צריך להעיר אותם, הם לא חושבים על זה. במקום שבנט יעסוק בלתווך, שיעלה את הנושא האיראני לסדר היום".

"אנחנו בצד של העולם המערבי, עם האמריקאים, אנחנו שייכים לעולם המערבי. אנחנו צריכים להגיד לרוסים ולסינים, שלא נסכים לפלישה למדינה אחרת. האינטרס שלנו זה להזדהות עם המערב, אי אפשר לחמוק מזה".

"זה לא המקום להתחשבן עם אוקראינה על איך הצביעו כלפינו באו"ם, האמריקאים לקחו צד לטובתנו בסכסוך הישראלי-פלסטיני, הם מצפים מאיתנו לקחת צד. אי אפשר להיות או"מנקים".

על ניסיונות התיווך של בנט: "חכם לא היה נכנס לסיטואציה הזאת, עדיף היה לתפוס את הצד האמריקאי מאשר לנסות לתזז. זה גדול על ראש הממשלה בכמה מידות, במקום להתעסק באיראן הוא מתעסק בטפל".

בריאיון לקול חי הוסיף ברקת בנושא האיראני: "אנחנו צריכים להכין את הקרקע בעולם שאם האיראנים יתקפו אותנו נפגע בטהרן. לא מדברים על זה בישראל. כאילו אין בעיה. האיראנים מסתכלים על חוסר המענה האסטרטגי של המערב כלפי רוסיה והם רואים פה הזדמנות לתקוף אותנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים