שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ברקת קבע כנס להצגת "חזון" – כץ תקף
קרב בליכוד
ח"כ ברקת הזמין את פעילי הליכוד לכנס שבו יציג את חזונו • חברו למפלגה, השר ישראל כ"ץ כעס על הצעד ואמר: "זו פעולה חתרנית נגד ראש ממשלה מכהן"
ניר ברקת, ישראל כץ | צילום: אתר הכנסת, פישל רוזנפלד

עימות חריף בליכוד, על רקע כנס פוליטי שמתוכנן להתקיים בעוד כשבועיים בגני התערוכה בתל אביב. מדובר באירוע של ח"כ ניר ברקת שייערך תחת הכותרת "הצגת החזון שלי", שאליו הוא הזמין פעילים בליכוד. שר האוצר ישראל כ"ץ מתח הבוקר (שישי) ביקורת חריפה על ברקת.

השר ישראל כץ פרסם בהודעה לפעילי הליכוד בו תקף בחריפות את ברקת: "הכנס שעורך ניר ברקת על 'חזונו לניהול המדינה', מול המאמצים שמקיים כעת רה״מ בנימין נתניהו להקים ממשלת ליכוד, היא פעולה מוטעית ומיותרת".

"מעולם בתולדות הליכוד, על שורותיו אני נמנה עשרות שנים, לא היתה פעולה חתרנית מסוג זה נגד ראש ממשלה מכהן. הליכוד היא תנועה דמוקרטית ויש בה דרכים מקובלות להתמודד על ההנהגה . הכל בבוא העת ולפי הכללים המקובלים".

"כאשר תהיה התמודדות על הנהגת התנועה וראשות הממשלה יוכל ח״כ ברקת להציג את חזונו ואת מכלול מעשיו עד כה ברמה הלאומית. כפי שהודעתי בעבר בכוונתי להתייצב בהתמודדות זו עם מכלול פעילותי ותפקידי הממלכתיים ועם ניסיוני ויכולותי להוביל את מדינת ישראל וחברי הליכוד ידרשו להכריע. לא כעת ולא בדרך הזאת", דברי כץ.

ברקת זימן אתמול את חברי הליכוד ואת התקשורת לכנס פוליטי בגני התערוכה בתחילת יוני, בו "יוצגו התכניות השונות עליהן עבד ברקת בשנים האחרונות". וגורמים בליכוד העריכו כי הכנס נועד לסמן את כוונתו של ברקת להתמודד על הנהגת הליכוד ביום שאחרי נתניהו.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. ח"כ כץ, האם אתה עיור או סמרטוט? אינך מבין כי הליכוד אינו מצליח להקים ממשלת ימין כבר 4 בחירות בשנתיים האחרונות, בגלל נתניהו? הגיע הזמן שח"כים של הליכוד יתחילו להסיק מסקנות, כולל החלפת נתניהו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים