שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בר-לב איים כמאפיונר וגרר מאות תגובות
"מטייח מוות"
השר לבטחון פנים צייץ בטוויטר בעניין הצתת הניידת הבוקר וכתב "יותר מדיי שנים נתנו למטורפים האלה להשתולל" כאשר הוא מתכוון לנוער הגבעות. ח"כים הגיבו בתוקפנות
עמר בר לב | צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב

השר לבטחון פנים עמר בר-לב הצליח לעורר הבוקר סערה לאחר שצייץ בטוויטר בתגובה לשריפת ניידת המשטרה וריסוס הגרפיטי בסמוך "דש לאהוביה". השר איים בצורה גסה וגרר מאות תגובות של אזרחים.

השר כתב בציוץ: "יותר מדיי שנים נתנו למטורפים האלה להשתולל באין מפריע, במשמרת שלנו זה יפסק! נגיע אליהם, אחד-אחד, ואם יעזו להתקרב לשוטר או שוטרת, יהיה להם עסק עם כל משטרת ישראל והמשרד לביטחון הפנים!".

מאות גולשים הגיבו לשר כי הם עדיין מחכים לגינוי שלו על הפיגוע שהתרחש בתחילת השבוע או לציוץ דומה לאחר עשרות ניידות משטרה שהוצתו ע"י ערבים. תושבי לוד ועכו התעניינו בתגובות היכן הוא היה עם האיומים כשהם הותקפו ורכביהם נשרפו במהלך שומר החומות.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף את השר: "שר לבט"פ ששותק כשתוקפים שוטרים וניידות על בסיס יומי בישובים ערבים, שותק מול פיגועי טרור ורצח של יהודים, מטייח מוות של נער יהודי במהלך מרדף משטרתי, ונזכר לפתוח את הפה ולאיים כמו מאפיונר מול אירוע חמור אבל שולי ולא מייצג בהתיישבות הישראלית. בושה לו ובושה לבנט ושקד שהפכו אותו לשר".

ח"כ שמחה רוטמן הגיב: "אני רק שאלה, האם "כל משטרת ישראל והמשרד לביטחון פנים" לא רואים זאת מתפקידם להגן על אזרחי ישראל ששורפים להם רכבים כעניין שבשגרה (תושבי שכונת שמעון הצדיק, למשל)? ביטחון זה משהו שאתם נותנים רק כהטבת פרסונאל, או כשי לחג לעובדים?".

כזכור, כוחות המשטרה הוזעקו הבוקר לקרית ארבע בעקבות דיווח על ניידת משטרה שעולה לאש. השוטרים שהגיעו למקום הבחינו בכיתוב גרפיטי "דש מאהוביה" שרוסס על הקיר בסמוך לרכב המשטרתי שנשרף.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. הוא מאפיונר וכל החברים שלו השמאלנים מאפיונרים באיצטלה של יפי נפש שמגינים על האנושות ולא על עמם דמגינים על הגלובוס ולא על ארצם. בוז גדולללללל לשר שכזה וגם לחכי"ם ששותפים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים