שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בר לב: "בחודש האחרון לא היו נרצחים"
מנותק
"בחודש שלפניו היו פיגועים קשים והמשטרה מצאה את עצמה חוצצת בגופה בין אותם טרוריסטים לאזרחי המדינה" המשיך בר לב בריאיון
עמר בר לב | צילום: אתר הכנסת

באותו ריאיון בו חשף השר בר לב את מיקום נפילתו של ברק שרעבי, השר הגיב גם ב"קלמן וליברמן" בכאן רשת ב על דברי השר נחמן שי ממפלגתו ("יצאנו בשלום מהחודש הזה") שחוללו סערה, והפתיע באמירה ש"בחודש האחרון לא היו נרצחים, בחודש שלפניו היו פיגועים קשים והמשטרה מצאה את עצמה חוצצת בגופה בין אותם טרוריסטים לאזרחי המדינה". 

עוד הוסיף: "אני חושב שמשטרת ישראל פעלה בתבונה בגמישות רבה מאוד בסיטואציה המאוד רגישה הזאת של חודש הרמדאן, כשהיה גם פסח ופסחא של הנוצרים. ואני חושב שזה לא מובן מאליו. לצערנו, לפני שנה לא הייתה פעולה כזאת ודרדרו אותנו למבצע שאף אחד בישראל לא רצה אותו".

"אנחנו עם 15 נרצחים בחודש הרמדאן ואנחנו עם מאות ואלפי נרצחים לאורך השנים מקום המדינה ועד היום. בחודש האחרון לא היו נרצחים, ובחודש הקודם היו פיגועים קשים. המשטרה מצאה את עצמה חוצצת בגופה", אמר בר-לב. 

לדבריו, "היו גורמים שעלולים היו להביא לדרדור המצב. כשבן גביר רצה לעלות להר הבית אני לא התערבתי בזה כמובן. הכול היה בסדר גמור. בחודש הרמדאן הייתה חוות דעת מקצועית שזה יכול להוביל להידרדרות ביטחונית, אז אני המלצתי לא לאפשר את העלייה הזאת".

השר בר-לב אמר בריאיון כי הוא תומך בקיום טקס זיכרון משותף לישראלים ולפלסטינים – אך לא בערב יום הזיכרון. כשנשאל על כך הבוקר בריאיון, אמר כי "יש מקום לטקס כזה", והוסיף: "באופן אינטואיטיבי לא נראה לי שזה נכון בערב הזה לעשות טקס כזה או אירוע כזה. זה לא במקום. זו ההרגשה שלי". 

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) בתגובה: "מבקש להזכיר לשר ברלב שהפיגועים שהתרחשו בתל אביב ובאריאל בו נרצחו ארבעה ישראלים התרחש בחודש האחרון, בחודש הרמדאן. או שהשר ברלב שכח מהפיגוע בתל אביב, או שהוא מעולם לא זכר אותו בגלל כל מיני כשלים אליהם נחשפנו בתפקודו של השר. השר בר לב, תפסיק להנדס תודעתו של עם ישראל, ותתפטר מתפקידך כי אתה לא ראוי להיות בתפקיד זה, ויפה שעה אחת קודם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים