שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » חיילים יופנו למשטרה להילחם ב"מתנחלים"
יוזמת בר-לב וגנץ
מאות חיילי צהל יגוייסו למשטרה, ויחליפו שוטרים בתפקידיהם, כדי לאפשר למשטרה להקצות עוד מאות שוטרים למחוז שי. סמוטריץ': "לא נשכח ולא נסלח"
עמר בר-לב | צילום: ויקיפדיה

כדי לחזק את מחוז ש״י במאות שוטרים, בין היתר כדי להתמודד עם פשיעה לאומנית בשטחים, יזם שר הבטחון בני גנץ עסקה סיבובית עם השר לבטחון פנים עומר בר לב: מאות חיילי צהל יגוייסו למשטרה, ויחליפו שוטרים בתפקידיהם, כדי לאפשר למשטרה להקצות עוד מאות שוטרים למחוז שי. כך דיווח אור הלר בחדשות 13.

יו"ר סיעת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בתגובה להחלטת בר לב וגנץ להפנות חיילי צה"ל לפעילות משטרתית נגד המתיישבים: "המהירות שבה עומר בר לב עובר מדיבורים למעשים פשוט מפחידה. אחרי שיישר קו עם קמפיין הדה-לגיטימציה האנטישמי על אלימות המתנחלים ולקח היום את צמרת פיקוד המשטרה לסיור בדרום הר חברון בעניין כדי להבהיר להם את רוח המפקד הוא מגייס עכשיו את צה"ל לא כדי להילחם חלילה בטרור משני צידי הקו ‏הירוק, אלא כדי להילחם ביהודים".

"וכשהוא עובר למעשים ומסכן את מדינת ישראל בנט ושקד יסתפקו בציוצים אמורפיים ויתנו לו להמשיך. לא נשכח ולא נסלח לכם על שהפכתם אותו לשר ונתתם לו לפגוע בביטחון ישראל ובמתיישבים. נחליף אתכם ונזכור אתכם לדיראון עולם".

ח"כ אורית סטרוק בתגובה לפרסום על החלטת גנץ ובר לב: "הממשלה החליטה ביום א' לגייס מאות חיילים כדי להילחם ב"אלימות המתנחלים". בעיצומו של גל טרור, אלה הכוחות שנפתלי בנט בוחר לתגבר. כמו אחרון השמאלנים, נפתלי מתיר את דמנו, ובונה במו ידיו את הנזק הבטחוני ואת הנזק המדיני גם יחד".

‏‏‏‏‏ראש המועצה המקומית אפרת, עודד רביבי מסר: "בשעה שקצינים בכירים בצה"ל מתלוננים שאין להם מספיק כח אדם להתמודד עם ריבוי אירועי האלימות של הערבים כלפי יהודים, בניה בשטחי C ועוד, הולך שר הביטחון ומנדב חיילים לשר לבט"פ על מנת שיהיה מי שיטפל באירועי האלימות היהודים בשעה שמשרדו מדווח כי ב-19 היו 36 ארועי תג מחיר וב-21 רק 7!".

תמיכה למהלך מקבלים השרים ברלב וגנץ מחברת הכנסת רות וסרמן לנדה שכתבה בטוויטר: "המלחמה בפשיעה. מצדיעה!".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. הממשלה הכי מסוכנת שקמה אי פעם בישראל. ממשלה שאינה של האזרחים, ממשלה שלא רואה את האזרחים, ממשלה נגד האזרחים.
    הדמוקרטיה הישראלית קופצת ראש לתוך עצמה. מי יהיה חבר הכנסת הגיבור מהקואליציה שיעדיף את בדמוקרטיה על פני הכסא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים