שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בר לב ומיכאלי: "זריקת אבנים הן טרור"
האלימות באוטובוסים
בהצהרה המשותפת נאמר: "זריקות אבנים על רכבים הן טרור לכל דבר ועניין, על אחת כמה וכמה כשמדובר בהסעות המונים שכל פגיעה בהן עלולה לעלות בחיי אדם רבים"
עמר בר-לב | צילום: ויקיפדיה

בעקבות אירועי זריקות האבנים על אוטובוסים ברחבי הארץ, ובפרט בדרום, קיימו שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי והשר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, שיחות והערכת מצב אודות הצעדים שניתן לנקוט כדי לשמור על בטחונם של נהגי האוטובוס וכלל הנוסעות והנוסעים.

זריקות אבנים על רכבים הן טרור לכל דבר ועניין, על אחת כמה וכמה כשמדובר בהסעות המונים שכל פגיעה בהן עלולה לעלות בחיי אדם רבים.

השרה והשר רואים בחומרה את האירועים הללו ומחוייבים לפעול כדי למצות את הדין עם משליכי האבנים ולמנוע הישנות של מקרים כאלה בעתיד.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי: "נהגי התחבורה הציבורית חייבים להיות מוגנים ולהגיע ליעדם בשלום. שמחתי לקבל סקירה מקיפה מהשר לביטחון פנים אודות הצעדים שמקדם מחוז הדרום להחזרת הביטחון ותחושת הביטחון לאזור, בדגש על ביטחון ובטיחות משתמשות ומשתמשי הדרך. כמי שמחוייבת לדאוג לנהגות ולנהגים ולנוסעות ולנוסעים, אמשיך לפעול לחיזוק מעמד הנהגים ולעקוב אחר פעולות המשטרה באזור כדי למנוע הישנות של מקרים כאלה".

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב: ״אירועי השלכת האבנים על אוטובוסים מתווספים למצב הקשה בדרום הארץ ולהתרת הרסן שהותר לאחר מהומות מאי 2021. אנחנו לא נתיר למצב להימשך. בחודשים האחרונים החל מחוז דרום ביישום תוכניות מתקדמות להתמודדות עם האלימות והפשיעה במרחבי הנגב, הגדלת סדר כוחות השוטרים ולוחמי מג״ב בגזרה ותוכניות רבות אחרות שכבר נותנות את אותותיהן הראשונים.

הן מובילות לתפיסות משמעותיות ולכידות מהירות של חשודים. אולם כל עוד אפילו אזרח אחד מרגיש לא בטוח לנסוע בכבישי הארץ, עבודה רבה עוד לפנינו והמבחן האמיתי שלנו הוא בשיפור תחושות הבטחון של תושבי הדרום והנוסעים בכבישים – הדרום לא יופקר עוד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים