שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בר-לב מאשים את היהודים; בן גביר: "שר הכי כושל"
ההתפרעויות בי-ם
יממה לאחר שהחלו ההתפרעויות בשכונת שמעון הצדיק ע"י ערבים, השר לבטחון פנים צייץ בטוויטר ותקף את בן גביר ואת תושבי השכונה היהודים. שיקלי: "שר בט"פ לא יעיל"
השר לביטחון הפנים עמר בר לב, יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר | צילום: אתר הכנסת. דני שם טוב, דוברות הכנסת

יממה לאחר שהחלו ההתפרעויות בשכונת שמעון הצדיק ע"י ערבים, ולאחר שח"כ בן גביר הותקף ע"י שוטרים ונזקק לטיפול רפואי, השר לבטחון פנים צייץ בטוויטר ותקף את בן גביר ואת תושבי השכונה היהודים על הפרובוקציות שהם מייצרים.

"מעולם לא היה חבר כנסת בישראל שהרים יד על שוטר" כתב השר. "החסינות היא קודש, האלימות היא מגונה. תודה לכוחות המשטרה שפועלים בכוחות נחושים באזור הרגיש של שייח׳ ג׳ראח חרף הפרובוקציות".

ח"כ איתמר בן גביר בתגובה להודעת השר עמר בר לב: "סרטון אחד שווה אלף שקרים של בר לב שמנסה לחמוק מאחריות שמוטלת עליו והופך את המותקף לתוקף. ברור לי שהשר בר לב הוא זה שנתן הוראה לא חוקית לפגוע בחסינותי, לפרק לי את הלשכה ולפרק אותי".

ח"כ בן גביר הוסיף: "מדובר בשר הכי כושל בתולדות ישראל שהפך לבדיחה בטחונית מהלכת, במקום להשליט בטחון במדינה. בר לב צריך לשים את המפתחות וללכת הביתה ואם לא, אז צריכים לפטרו, כדי להחזיר לציבור את הבטחון לו הוא ראוי".

ח"כ עמיחי שיקלי מימינה הגיב לשר בר לב וכתב: "מעולם לא היה למדינת ישראל שר בט"פ כל כך חלש, לא יעיל ולא אמין".

גולשים ברשת הזכירו לשר בר לב כי לא מדובר במקרה הראשון של ח"כ שמרים את ידו על שוטר היות וחברי הכנסת אחמד טיבי ועופר כסיף תקפו כל אחד מהם שוטר במהלך הפגנות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים