שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בר-לב על האמירה המקוממת: "שתו כוס מים"
ממשיך לתקוף
כזכור, בר לב עורר סערה רבתי אתמול עת צייץ בטוויטר הודעה ולפיו "פגשתי היום את תת מזכירת המדינה של ארה"ב. שהתעניינה, בין היתר, באלימות מתנחלים
עמר בר-לב | צילום: ויקיפדיה

השר לבטחון פנים עמר בל לב עורר הבוקר (ג') סערה לאחר שענה בטוויטר לגולשים: "אני מבין שבאמת קשה לחלקכם ששמים לכם מראה מול הפנים על כך שאלימות מתנחלים קיצוניים חוצה את כל העולם וממשלות זרות מתעניינות בנושא. אני ממליץ למי שקשה לו, שישתה כוס מים. אמשיך להילחם בטרור הפלסטיני כאילו אין אלימות מתנחלים קיצוניים – ובאלימות מתנחלים קיצוניים כאילו אין טרור פלסטיני".

מתן פלג, יו"ר תנועת אם תרצו על ההשוואות הבזויות של השר בר לב: "ההשוואה המטורללת של השר לביטחון הפלסטינים רק מוכיחה שהוא לא חי במציאות. האמת שאיילת שקד היא האחרונה שיכולה להתלונן: רק בזכותה ובזכות נפתלי בנט, בר לב הפך להיות שר הבט"פ. כל יום שהאיש המנותק הזה אחראי על ביטחון אזרחי ישראל הוא סכנה למדינה. אנו דורשים להרחיק אותו מיידית מכל פגישה מדינית. מדובר בשונא מתנחלים אנטישמי שמייצר השוואות מסוכנות.

מר בר לב, במקום לבלבל את המוח על אלימות מתנחלים, קח את הנהג שלך וסע ללוד. תראה מקרוב על איזה 'אלימות משני הצדדים' מדובר.

נפתלי בנט, הכתם הזה עליך".

כזכור, בר לב עורר סערה רבתי אתמול עת צייץ בטוויטר הודעה ולפיו "פגשתי היום את תת מזכירת המדינה של ארה"ב, הגברת ויקטוריה נולנד. תת מזכירת המדינה התעניינה, בין היתר, באלימות מתנחלים וכיצד ניתן להפחית את המתח באזור ולחזק את הרשות הפלסטינית".

עוד הוסיף וכתב "אמרתי לה שהגדלת אישורי העבודה לפלסטינים בישראל, הן מאיו"ש והן מעזה, שאנחנו כבר מבצעים, הוא מפתח להפחתת המתח בדיוק כמו מימוש התוכנית להקמת אזור תעשיה משותף בפאתי עזה ועוד. סיוע אמריקאי לפרויקטים כאלו יכול לסייע רבות".

חברת הקואליציה שרת הפנים השרה שקד הגיבה ואמרה לבר לב: ״התבלבלת, המתיישבים הם מלח הארץ, ממשיכי החלוצים מהעמק ומההר. ‏האלימות ממנה יש להזדעזע היא עשרות מקרי זריקות אבנים ובקתבים על יהודים שקורים מדי יום – רק בגלל שהם יהודים, וכל זה בעידוד ובתמיכת הרשות הפלסטינית. ‏ממליצה לך לדבר על האלימות הזו עם גב' נולנד״.

השר לשירותי דת מתן כהנא הגיב לדברים ואמר: "עצוב לראות שאיש ביטחון עתיר ניסיון ושנים, מקבל נרטיב שקרי וכל כך מעוות. המתיישבים ביהודה ושומרון אינם אלימים אלא חלוצים. השר בר לב, חזור בך!"

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בתגובה לדבריו של השר עומר בר לב: "‏שמע, סליחה על הבוטות, אבל אתה פשוט מנוול. מאות אלפי מתיישבים גיבורים סופגים טרור יום יומי ושילמו מחיר דמים יקר ואתה שופך את דמם בנבזות ומשתתף בקמפיין שקרי ואנטישמי שמכפיש אותם כדי לשחק אותה נאור ולמצוא חן בעיניי חבורה של צבועים. תתבייש לך איש קטן. ותודה לאיילת שקד שבזכותה אתה שר".

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ הגיב גם הוא לדברי השר עמר בר לב: "בר לב מסית ומתיר את דם המתיישבים וחיילי צה"ל. מדהים איך אל מול עשרות ארועי טרור של ערבים מדי יום, השר לבטחון הפנים בוחר להשתלח בדברים שיקריים נגד מתיישבי יו"ש. אני דורש מראש הממשלה בנט להתנער מדברי הבלע של בר לב ולהוקיעם פומבית. יש גבול!"

חה"כ שמחה רוטמן עונה לשר הבט"פ עמר בר-לב: "תגיד לי, אין לך בושה? יהודים נדקרים ונורים ברחובות, בגלל שהם יהודים, במשמרת שלך, ואתה מעז לדבר על אלימות מתנחלים? קונצרטים של יריות בכל לילה בלוד ואתה מספר סיפורי סבתא על גרפיטי של נער משועמם? זה שיש כאלה שמוכרים תעמולה אנטישמית, זה מובן. השאלה היא למה אתה קונה?"

ראש המועצה המקומית אפרת עודד רביבי הגיב לציוץ של שר הבט"פ עומר בר לב לפיו נפגש עם תת מזכיר המדינה האמרקיני הגברת ויקטוריה נולנד לדברי בר לב האחרונה ביקשה ללמוד על "אלימות המתנחלים,הפחתת המתח באזור וחיזוק הרשות הפלסטינית". לדברי רביבי "שר הבט"פ היה צריך לענות לה כי יש הרבה יותר מתנחלים שמעסיקים בתנאים מלאים עשרות אלפי פלסטינים, עליו היה לספר על מאות אלפי הפלסטינים שמועסקים בישראל, שזוכים לטיפול רפואי. עליו היה לדייק אותה במספרים שהמשטרה שתחתיו פרסמה רק לפני שבועיים שלושה, לא לתת לה להכתים את כל "המתנחלים". אולי יכול היה לדבר על תופעת רצח נשים על רקע "כבוד המשפחה" אמר רביבי והוסיף "השתיקה של השר כמוה כהסכמה והיא מייצגת היטב את התחושה של מסע דמוניזציה מצד חלק מאנשי הממשל בארה"ב ומצד חלק מחברי הכנסת כנגד המתיישבים ש99.99% מהם לא נוהגים באלימות כלפי פלסטינים, גם אם נשותיהם עזבו או מי מהוריהם כעס בערב שלפני. עד לפני כמה חודשים נדמה היה שהמתיישבים כבר אינם דמון, אסור שיהיו מי שינסה להחזיר אותם להיות כאלה".

גם מועצת יש״ע הגיבו לדבריו של עומר בר לב: "השר בר לב, אתה שר ברשות הפלסטינית או בממשלת ישראל?! הערב נפצעו חמישה ישראלים מזריקות אבנים של ערבים אלימים, לפני שבועיים נרצח יהודי בידי מורה ערבי. השר בר לב, הערב הפקרת את ביטחונם של אזרחיך בידי עלילות אנטישמיות. האם סיפרת לה גם על עשרות האבנים, הבק״תבים ואירועי הפח״ע היום יומיים כנגד האזרחים, החיילים והשוטרים שאתה אמון על ביטחונם?! אנחנו דורשים התנצלות דחופה והתנערות של ראש הממשלה מדברי הבל אלו".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. דברי הצר לבטח"פ הם שטות ואיוולת המשחקים לידי תעמולת שונאי ישראל.
    נטיית לבו הפוליטית של הצר כנראה משבשת את המצפן המוסרי שלו ומעידה עליו שאינו מתאים לשמש בתפקידו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים